Rhuskus - co to?

1. Data: 2000-04-12 15:16:22

Temat: Rhuskus - co to?
Od: Marek Melosik <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi pomoc znalezc jakies wiadomosci na temat tej rosliny?
/nie jestem pewien pisowni/. Podobno uzywa jej sie m.innymi do dekoracji
bukietow.
Pozdrowienia, Marek.

2. Data: 2000-04-12 18:25:19

Temat: Odp: Rhuskus - co to?
Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może chodzi o Rhus -sumak
Owocostany mogą być używane jako jeden ze składników suchego bukietu.
Napisz coś więcej.
--
Teresa Dulczewska - Dulczek
d...@i...com

3. Data: 2000-04-13 12:03:52

Temat: Re: Rhuskus - co to?
Od: "AnkaStonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze raczej chodzi o Ruscus aculeatus (Myszoploch),
który był jakis czas temu przedmiotem dyskusji.
Info posty z marca br no i Stefcio Buczacki
Rośliny w zacienionym ogrodzie
Do bukietów na pewno jest uzywany, przywoza go mieszkanki
WNP i sprzedaja na bazarze pod Hala Mirowska w Warsawie
oczywiście już ususzony
Anka
<s...@f...edu.pl>

Wycieczka po warszawskich centrach ogrodniczych.
magnolia
Program do projektowania ogrodów
bonsai
Sposob na czarne slimaki?