[RiP] CO SIE STALO Z TA GRUPA ?

1. Data: 2009-05-19 10:41:21

Temat: [RiP] CO SIE STALO Z TA GRUPA ?
Od: "wi" <w...@w...wi> szukaj wiadomości tego autora

Sami praktycznie debile. Jacys chorzy ludzie pokroju
Panslavista czy Ikselka.

99% to prymitywne, kretynskie posty.

100% postow nie zwiazanych z tematyka grupy.

A pare lat temu byla to taka fajna grupa...

Zanim pojawili sie debile...

Zapalmy swieczke i uczcijmy smierc grupy minutą ciszy...

2. Data: 2009-05-19 10:59:37

Temat: Re: [RiP] CO SIE STALO Z TA GRUPA ?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wi napisał(a):
> [...]
>
> A pare lat temu byla to taka fajna grupa...
>
> Zanim pojawili sie debile...
>
> Zapalmy swieczke i uczcijmy smierc grupy minut? ciszy...

Świeczkę to ty sobie wsadź w oko;-),ale jest w tym dużo prawdy co
piszesz,czasem chciałoby się pogadać,ale jak ci powyżej wymienieni
recydywiści zaczną szwargotać i wszystko fałszować,bo im
nieodpowiada,to dochodzi do bijatyki,dół społeczny cechuje niesamowita
kłótliwość i wywoływanie konfliktów,najczęściej spowodowanymi
urojeniami.

3. Data: 2009-05-19 11:01:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2009 12:41:21 +0200, wi napisał(a):

> Zapalmy swieczke i uczcijmy smierc grupy minutą ciszy...

Właśnie: wsadź sobie gdzieś tę świeczkę (najlepiej gorącym końcem w ...) i
umilknij.

4. Data: 2009-05-19 11:40:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie wi <w...@w...wi> tak oto plecie:

> Sami praktycznie debile. Jacys chorzy ludzie pokroju
> Panslavista czy Ikselka.
>
> 99% to prymitywne, kretynskie posty.
>
> 100% postow nie zwiazanych z tematyka grupy.
>
> A pare lat temu byla to taka fajna grupa...

Zdecydowali się na leczenie.

Qra, prymitywnie i kretyńsko

5. Data: 2009-05-19 11:50:02

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl>

[...]
> Qra, prymitywnie i kretyńsko

Taki dzień od rana, takie występy na psp.

Saulo

6. Data: 2009-05-19 12:36:42

Temat: Re: CO SIE STALO Z TA GRUPA ?
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 12:41, "wi" <w...@w...wi> wrote:
> Sami praktycznie debile. Jacys chorzy ludzie pokroju
> Panslavista czy Ikselka.

Kurcze, najlatwiej to zwalac na innych.
A gdybys tak przyszedl tu czasami, zagadal cos sensownego, zapewne
byloby nieco inaczej.
Tak?
Nie tak?

> 99% to prymitywne, kretynskie posty.
> 100% postow nie zwiazanych z tematyka grupy.
> A pare lat temu byla to taka fajna grupa...
> Zanim pojawili sie debile...

Noo, dzieki.

> Zapalmy swieczke i uczcijmy  smierc grupy minutą ciszy...

Zapraszamy do kankana.
Umarl krol, niech zyje krol.

Polecam Wiralla.
Tam masz podane jak na tacy, DLACZEGO tak, a nie inaczej.
Nie bedziesz musial tracic kasy na swieczki.

http://www.wirall.net/

7. Data: 2009-05-19 12:40:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No teraz to dałaś do pieca baaaardzo ostro.
Gratulejszyn. ;)

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...

[...]

8. Data: 2009-05-19 12:42:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2009 13:40:21 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie wi <w...@w...wi> tak oto plecie:

> Zdecydowali się na leczenie.
>
> Qra, prymitywnie i kretyńsko

Dobra jesteś, Qra!
:-D

9. Data: 2009-05-19 12:45:34

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wi" <w...@w...wi>

> [...]
>
> A pare lat temu byla to taka fajna grupa...
>
> Zanim pojawili sie debile...
>
> Zapalmy swieczke i uczcijmy smierc grupy minutą ciszy...

hehehe he :)
Przecież "psychologia" psp zawsze na tym polegała
by szarpiąc się za jaja - wzbudzać emocje.
Polowanka, kolka rozancowe, pindziolenie, tokowanie, trollowanie itd
było zawsze. Ta grupa nie umarła lecz żyje tą garstką anonimów, która
tu akurat sobie CZAT-uje. :-)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

made by crosspost: pl.sci.filozofia, pl.sci.psychologia

10. Data: 2009-05-19 12:47:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2009 14:45:34 +0200, Robakks napisał(a):

> (...)Ta grupa nie umarła lecz żyje tą garstką anonimów, która
> tu akurat sobie CZAT-uje. :-)

Tylko mi Ciebie brak, Robaku, tylko mi Ciebie brak, Ciebie tu... ;-)

warszawa psychoterapeuta
Zgadzam si
Na jakiej zasadzie Izrael...
TU...,