Robótkowalnia-Zapraszamy

1. Data: 2005-05-10 06:52:48

Temat: Robótkowalnia-Zapraszamy
Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zapraszam do odwiedzania nowego jeszcze cieplutkiego forum:

http://www.robotkowalnia.prv.pl/

Miła atmosfera i w ogóle naj!
Pozdrawiam cieplutko Ela.

2. Data: 2005-05-10 07:40:32

Temat: Re: Robótkowalnia-Zapraszamy
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miła atmosfera i w ogóle naj!
> Pozdrawiam cieplutko Ela.

..i bede sarkastyczna,90 procentow postow, opracowan i instrukcji naszych
grupowiczek zywcem skopiowanych z tej grupki(.Ze o linkach nie wspomne,no
ale one sa wlasnoscia netu jakby )
Jesli zaklada sie swoje forum to chyba mozna sie postarac o wieksza
kreatywnosc i wniesc cosik nowego w ogolnoludzki rozwoj robotek.......cio?

Pusia piewszy raz sarkastyczna hmmm...
Pozdrawiam
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=82251 (Jan Pawel II)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15427&o
b=0 (Damy I)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=82390 (Damy II)

FAQ pl.rec.robotki-reczne
Wyszukiwarka w archiwum
http://glinki.com/?l=upi2gf

3. Data: 2005-05-10 08:24:39

Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu
Ja nie trzymam sie kurczowo Niusów i linków nie sypie z rękawa.
Odwiedzam fora które mi sie podobają i nie widze w tym niczego złego.
Jak mam ciekawy link to też sie dziele z kim chce.
Robótkowalnia jest dla mnie super !
Mam na myśli czytelność (nie musze otwierać każdego postu),
możliwość wklejania fotek wiele innych zalet i miła atmosfera
(nie ma takowej na Niusach).

Ela

4. Data: 2005-05-10 08:26:55

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam do odwiedzania nowego jeszcze cieplutkiego forum:
>
> http://www.robotkowalnia.prv.pl/

A mnie się podoba :)
Aga

5. Data: 2005-05-10 08:34:09

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:6f74.0000003d.42806fc6@newsgate.onet.pl,
ktoś podpisujący się Ela chciał powiedzieć, że:
> miła atmosfera
> (nie ma takowej na Niusach).

Elu, poczekaj aż się robótkowalnia rozrośnie... Będzie niestety tak samo -
obserwowałam to bywając czasem na kaan i na kilku forach zagranicznych...

--
Pozdrówki,
Aneczka

6. Data: 2005-05-10 08:39:11

Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tfu,tfu
obyś sie myliła.

7. Data: 2005-05-10 08:59:01

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusiu
> Ja nie trzymam sie kurczowo Niusów i linków nie sypie z rękawa.
> Odwiedzam fora które mi sie podobają i nie widze w tym niczego złego.

Alez ja tez odwiedzam ale i nie widze w tym niczego zlego :))Mialam na mysli
cala oprawe graficzna i wogole,bo takich forum znam co najmniej kilkanascie
i wszytskie sa martwe,maja ta sama zawartosc i wygladaja tak samo,.Popatrz
na fora rosjskie,kazde inne,nawet graficznie......zawsze wydawalo mi sie,z
ejesli ktos chce miec cos wlasnego to chce zeby odroznialo sie od
innych,tylko to mialam na mysli...

> Jak mam ciekawy link to też sie dziele z kim chce.
To wspaniale !!! :))

> Robótkowalnia jest dla mnie super !
> Mam na myśli czytelność (nie musze otwierać każdego postu),

Hihihi ,len czasami wychodzi w nas wszystkicch

> (nie ma takowej na Niusach).

Obrazilas mnie osobiscie a i zapewne kilkadziesiat innych grupowiczek,no
comment ....ale wracam do robotek i jednoczesnie nie zywie urazy ...
Buziaczki
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

8. Data: 2005-05-10 09:23:01

Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i miła atmosfera
>  (nie ma takowej na Niusach).

Nie piszę często, ale chyba dziś muszę.
A może nie ma takiej na Newsach, bo same się o to staracie???
Po co te głupie dyskusje o "pierdoły"???
A potem mówi się, że nie ma miłej atmosfery i zachwala się inne forum...bo tam
jest super.
A może należałoby się postarać o miłą atmosferę tutaj???
Bo chyba tylko tego temu forum brakuje?
Z nadzieją, że ten post nie wywoła ZNOWU jakiejś burzy
Joanna

9. Data: 2005-05-10 09:29:01

Od: e...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Obrazilas mnie osobiscie

czym???
a i zapewne  kilkadziesiat innych grupowiczek

nie będę za Nimi płakała oby było ich jak naj mniej!
(mam na myśli osoby wprowadzające złą atmosfere na forum).

Ela

10. Data: 2005-05-10 14:52:58

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> nie będę za Nimi płakała oby było ich jak naj mniej!
> (mam na myśli osoby wprowadzające złą atmosfere na forum).

nie ma co "milutka jestes"... czy to dlatego ze dbasz o dobra atmosfere na
tej grupie?
masz jakas liste "tych" osob?

ja tez poczulam sie nie milo tak jak pusia
atmosfere tworza wszyscy uzytkownicy tej grupy
i jesli ktos nie toleruje innych uczestnikow grupy chocby dlatego ze
zwyczajnie maja inne zdanie to moze warto pomyslec o jednoosobowym forum...
wtedy atmosfera jest taka jaka sobie tylko wymarzysz bo i jednomyslnosc w
pogladach zapewniona

pozdrawiam
kasiatoya

(szydełko) kolorowa narzutka
[szycie, Wrocław] Miłe złego początki... :-)
[xxx] Prośba - schematy dla dziewczynki
chwale sie, choc zdjecia nie mam jeszcze
Szukam wykroju torebki!!!!!! HELP