Robótkowalnia-Zapraszamy

21. Data: 2005-05-16 16:32:36

Temat: Re: Robótkowalnia-Zapraszamy
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

From: <i...@o...pl>

> No ta odpowiedź to już jest bezczelna.
> Pozdrawiam.

Cztery minuty wcześniej wysłałaś post z takim zdaniem: "Na robótkowalni
atmosfera zawsze będzie czysta ponieważ tam jeżeli są jakieś uwagi do kogoś,
to nie są wywlekane na forum tylko jako prywatna wiadomość."
No to teraz wszystko jasne. Zmęczone pilnowaniem czystości atmosfery tam
będziecie wpadały tu powywlekać trochę uwag na forum. Piękna perspektywa,
nie ma co.
Jandulka

22. Data: 2005-05-16 20:15:25

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jandulka wrote:

> [...]
> No to teraz wszystko jasne. Zmęczone pilnowaniem czystości atmosfery tam
> będziecie wpadały tu powywlekać trochę uwag na forum. Piękna

Powiedzmy sobie szczerze, ja się w rezerwacie zamykać nie będę, jak ktoś
lubi, nikt mu nie broni, czyż nie?
A wszystkim życzę, żeby były tak bezczelne (i bezczelni) jak Pusia ;)
Są rzeczy, które mi się nie podobają, ale kółeczka wzajemnej adoracji
bym nie zniosła ;)

Pozdrawiam
Julita i korytaże poziome tym razem ;P

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

(szydełko) kolorowa narzutka
[szycie, Wrocław] Miłe złego początki... :-)
[xxx] Prośba - schematy dla dziewczynki
chwale sie, choc zdjecia nie mam jeszcze
Szukam wykroju torebki!!!!!! HELP