Roczne dziecko i mocne pocenie

1. Data: 2006-07-10 06:47:09

Temat: Roczne dziecko i mocne pocenie
Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moje roczne dziecko strasznie sie poci.
Jadac nawet wieczorem w chlodnym samochodzie ma na nosie krople potu i jest
ogolnie caly mokry. Poci sie oczywiscie nie tylko w samochodzie - takze w
domu na dworze - nawet gdy nie jest bardzo goraco. Ja tez naleze do ludzi
pocacych sie mocno no ale maly w porownaniu ze mna poci sie o wiele
bardziej. Dziecko przyjmuje caly czas vigantol. Zastanawiamy sie z zona czy
moze oprocz tego jeszcze cos powinnismy dziecku dawac? Po konsultacji z
lekarzem skonczylo sie na tym ze kazal zwiekszyc dawke vigantolu - no ale ja
zadnej poprawy nie widze. Moze ktos mial podobny problem. Bede wdzieczny za
podpowiedzi.

--
pozdrawiam Piotr

2. Data: 2006-07-10 07:21:06

Temat: Re: Roczne dziecko i mocne pocenie
Od: "ajanisza" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moje się też pociło a szczególnie przed snem i podczas picia kaszy z butli -
wystarczy, że pomyślała o śnie lub butelce już włosy były mokre. Koleżanki
dziecku pociły się mocno nózki.
Wszystko samo przeszło. Teraz sporadycznie jeszcze po dużym wysiłku lub
dużej dawce wrażeń poci sie zasypiając. Ponoć to taki urok dzięcia.
A.

3. Data: 2006-07-10 07:30:16

Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wszystko samo przeszło. Teraz sporadycznie jeszcze po dużym wysiłku lub
> dużej dawce wrażeń poci sie zasypiając. Ponoć to taki urok dzięcia.

Tez mam nadzieje ze samo przejdzie. Taki sam post napisalem na
pl.soc.dzieci. Ktos mi odpisal ze zna przypadki mocnego pocenia sie dzieci a
przyczyna byla tarczyca ;-( Moze bede musial zrobic badania krwi zeby sie
upewnic ze to nie jakies dziadostwo.

pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2006-07-10 08:38:24

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e8st01$loh$1@flis.man.torun.pl
Od: Piotr <p...@t...pl>
Było:
> [...]
> Jadac nawet wieczorem w chlodnym samochodzie ma na nosie krople
> ja zadnej poprawy nie widze. Moze ktos mial podobny problem. Bede

Dlaczego "Vigantol"?
http://www.leki.med.pl/lek.phtml?id=493&idnlek=1884&
menu=3
Witamina D3 działa przeciwpotnie? Czy raczej zabezpiecza przed wypłukiwaniem
potrzebnych związków z organizmu...
Pocenie można zmniejszyć pijąc szałwię, ale stosowanie u dziecka bym
uzgodnił z lekarzem, może nie warta skórka za wyprawkę.

http://www.popieramjow.pl/jow.php

5. Data: 2006-07-10 08:51:37

Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pocenie można zmniejszyć pijąc szałwię, ale stosowanie u dziecka bym
> uzgodnił z lekarzem, może nie warta skórka za wyprawkę.

Pediatra twierdzi ze vigantol w jakis tam sposob wplywa na zmniejeszenie
pocenia - byc moze ta wlasciwosc zabezpieczajaca przed wyplukiwaniem
potrzebnych zwiazkow z organizmu to powoduje. Mysle ze musze skonsultowac
moj problem z innym pediatra bo konsultacja z obecnym skonczy sie na
zwiekszeniu dawki vigantolu ;-(

pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2006-07-10 10:20:18

Od: "ajanisza" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że konsultacje z innym pediatrą to dobre posunięcie.
Mi pediatra też mówił, że nadmierne pocenie sie dziecka może być spowodowane
też brakiem witaminy D3, którą małym dzieciom nalezy podawać dodatkowo w
kropelkach. Witamina D3 występuje również w mleku i innych podawanych
witaminach, ale to za mało. Objawem braku witaminy D3 jest pocenie się
potylicy a następstwem krzywica.

> [...]
> potrzebnych zwiazkow z organizmu to powoduje. Mysle ze musze skonsultowac
> moj problem z innym pediatra bo konsultacja z obecnym skonczy sie na

Pioneering Heart Surgery
Adenocarcinoma G2 co to jest?
leczenie hemoroidow
wrzody - hemoglobina - czy przetaczać krew ?
Lipomastia