Rodzice

11. Data: 2005-09-15 18:43:30

Temat: Re: Rodzice
Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):

> A z czym masz problem? Chętnie pomogę :] pisz na priv

To nie wypada, za wiele razy powiedziałem ci, że jesteś głupią suką, no a
swoją drogą, to pierdole, podaj GG, albo sama napisz na mój, chętnie się
doucze.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tvn.brednie - grupy dobre w ryj

12. Data: 2005-09-22 06:00:21

Od: Olek Olowski <o...@t...pll> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote:

> puszczają na

> mam

> przeciez to nie prawda.

moze to bylo na alt.pl.psychologia.milosc, za pomylke przepraszam, ale
czytam te dwie grupy na zmiane

> zapomnial wol jak cieleciem byl.

historia sie powtarza co pokolenie, tak bylo jest i bedzie...

Szkodliwosc pedofilii? [DLUGIE]
Proponuję zakład
ZABURZENIE KONWERSYJNE???
TEORIA Y - moja słodka krytyka