Rodzina z 16 dziecmi zyje za 1600 zl ( TV Polonia)

1. Data: 2002-02-08 13:42:53

Temat: Rodzina z 16 dziecmi zyje za 1600 zl ( TV Polonia)
Od: Dariusz <d...@p...pol.golfowych> szukaj wiadomości tego autora

Pokazuja teraz w telewizji Polonia rodzine 18-osobowa, ktora rzekomo
utrzymuje jedynie ojciec, maz za 1600 zl (moze 1700 zl).

Upowszechnienie takich wzorow i tresci prowadzi wkrotce do opinii,
ze za 500 zl mozna utrzymac 5 osob.

Naprawde podziwiam ta rodzine.
Moze ktos zna ich osobiscie ?
Jacek

2. Data: 2002-02-08 13:56:08

Temat: Re: Rodzina z 16 dziecmi zyje za 1600 zl ( TV Polonia)
Od: "AndrzejW" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz" <d...@p...pol.golfowych> wrote in message

Expert ??
już znalazłeś tą grupę - a było tak fajnie.

Andrzej

3. Data: 2002-02-08 14:03:59

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AndrzejW" <
> Expert ??
> już znalazłeś tą grupę - a było tak fajnie.

Nie karmic trolla, to zdechnie.
A.

4. Data: 2002-02-08 14:05:39

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AndrzejW <a...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a40lcg$64c$...@n...tpi.pl...

| "Dariusz" <d...@p...pol.golfowych> wrote in message
|
| Expert ??
| już znalazłeś tą grupę - a było tak fajnie.
|
| Andrzej

Zabrzmiało dosyć złowróżbnie...

--
Pozdrawiamy serdecznie,
Kasia i Marta 01.10.1997 http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=386

5. Data: 2002-02-08 14:17:59

Od: Dariusz <d...@p...pol.golfowych> szukaj wiadomości tego autora

Spamer AndrzejW juz wyladowal w moim mordpliku.
Proponuje aby wszyscy go wsadzili do killfila i nikt nie odpowiadal na
jego spamerskie zaczepki.
Wtedy sie uspokoi i zamilknie i bedzie mozna dyskutowac dalej o rodzinie
majacej 16 dzieci.

Jacek

6. Data: 2002-02-08 14:20:43

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nieradek <K...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a40ls4$cbl$...@n...tpi.pl...

> Zabrzmiało dosyć złowróżbnie...

hehehe jak to TEN Expert, to jest powod do zlowrozebnosci ;-))))))

Powtorze za Andrzejem i Ania: nie karmic :-)

--
Pozdrawiam cieplutko,
anyia

7. Data: 2002-02-08 18:26:59

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AndrzejW" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> Expert ??
> już znalazłeś tą grupę - a było tak fajnie.

Expert juz jest, he he brakuje jeszcze wielkiego maga zwanego Astec SA
;)))))

pozdrooffka
Nea

8. Data: 2002-02-08 23:21:21

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nea <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a415a7$d7c$...@n...tpi.pl...
> Expert juz jest, he he brakuje jeszcze wielkiego maga zwanego Astec SA
> ;)))))
> pozdrooffka
> Nea

noo, jeszcze paru innych tez "brakuje", ale chyba malo kto za nimi teskni
:-))))

pozdrowienia
anyia

USG Kraków
Chrzest
STRZALKA
Pomoc finansowa dla 4-letniej dziewczynki
jak uodpornic sie na ...meza?