Rodzinny naturyzm .

31. Data: 2003-09-02 17:56:52

Temat: Re: Rodzinny naturyzm .
Od: "Bernard" <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@p...fm> wrote in message
news:bj23mi$j0k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Miałam na myśli późniejsze angażowanie we wszystko dzieci (którym
obnażanie
> się rodziców wcale nie musi się podobać).

Pozwól, że się nie zgodzę. Nie uważam się za naturystę i nie lubię tego
słowa, ale co złego jest w tym, że we własnym domu, czy przy własnej
rodzinie np. na plaży, ktoś nie ma na soie ubrania? Nie mówimy o
"obnażaniu", ale o używaniu takiego, innego lub żadnego stroju w zależności
od okoliczności. W szczególności na motocykl zakłada się kombinezon, na ślub
garnitur, a do wanny - nic.
> A tak poza wszystkim, to nazywanie tego "naturyzmem" trochę mnie śmieszy.
Co

Mnie też.

> ma wspólnego siedzenie nago przed telewizorem czy chodzenie nago po
> mieszkaniu z "naturą"? I co to jest "wychowanie w duchu naturystycznym"?

Nie znam się na duchach naturystycznych, ale jak na dworze i w domu jest 30
stopnit to siedzenie na golasa przed własnym telewizorem z własną żoną jest
zupełnie na miejscu. To samo na plaży (ma na myśli prawie bezludną plażę, a
nie np. Jastrzębią Górę lub Łebę.

32. Data: 2003-09-02 18:17:48

Temat: Re: [OT] Rodzinny naturyzm . (was: Rodzinny naturyzm .)
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Bernard widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Nie znam się na duchach naturystycznych,

IMO duchy naturystyczne to inaczej nagie prawdy.

puchaty

33. Data: 2003-09-02 19:28:35

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bj1epq$mn8$1@news.onet.pl...
> "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> skrev i meddelandet
> Sugerujesz, ze ja sugeruje, ze jest winny?
>
> Anna

Nie sugeruje. Czyta ze zrozumieniem.

Margola

34. Data: 2003-09-02 21:02:15

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako margola & zielarz mieszkający pod adresem
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> w poście
bj2vfr$iha$...@a...news.tpi.pl napisał w ten deseń:

> Nie sugeruje. Czyta ze zrozumieniem.
>
> Margola

MArgola - jak babcię Stasię kocham - pochrzaniłas cytowanie tak, że
wkładasz mi w usta słowa Ani, a w dodatku nie wiem kto czyta Twoim
zdaniem ze zrozumieniem - Ania czy ja?
pozdr
Xena

35. Data: 2003-09-02 21:14:37

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> napisał w
wiadomości news:bj303g$lib$3@atlantis.news.tpi.pl...

> MArgola - jak babcię Stasię kocham - pochrzaniłas cytowanie tak, że
> wkładasz mi w usta słowa Ani, a w dodatku nie wiem kto czyta Twoim
> [...]

xena, to mój trzeci dzień, gdy wyjeżdżam o 6,30 domu, wracam o 17 po
slęczeniu za kierownicą i natychmiast zajmuję sie zamówieniami, do 23.
Zmęczonam. Przepraszam.

Ty czytasz, of kors ;)

Margola

36. Data: 2003-09-02 21:46:35

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bj31bn$n99$...@n...news.tpi.pl napisał w ten deseń:
> [...]
>

> xena, to mój trzeci dzień, gdy wyjeżdżam o 6,30 domu, wracam o 17 po
> slęczeniu za kierownicą i natychmiast zajmuję sie zamówieniami, do 23.

Nie przepraszaj, bo nie ma za co, tylko chciałam wiedzieć kto i co ;-)
Coż Ty takiego strasznego robisz, że nie ma Cię tyle czasu w domu?

> Ty czytasz, of kors ;)

dzięki

Xena

37. Data: 2003-09-03 05:10:21

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> napisał w
wiadomości news:bj32n4$shf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie przepraszaj, bo nie ma za co, tylko chciałam wiedzieć kto i co ;-)
> Coż Ty takiego strasznego robisz, że nie ma Cię tyle czasu w domu?

podręczniki, wyszeptałam słabnącym głosem i wyjechałam w trasę

Margola

38. Data: 2003-09-03 06:21:27

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie przepraszaj, bo nie ma za co, tylko chciałam wiedzieć kto i co ;-)
> Coż Ty takiego strasznego robisz, że nie ma Cię tyle czasu w domu?

Jak to co - naszą rodzimą gospodarkę rozkręca!
ER

39. Data: 2003-09-03 06:28:28

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernard" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
zależności
> od okoliczności.
W szczególności na motocykl zakłada się kombinezon, na ślub

Zdaje się, że nie mówimy o wannie, tylko mnóstwie innych sytuacji (np.
chodzenie po domu), gdzie normą społeczną jest noszenie ubrania. Dlatego o
ile absurdem byłoby pytać o zgodę innych na chodzenie w ubraniu, o tyle
chodzenie nago (czyn nacechowany, nie-obojętny) takiej zgody IMO wymaga.
Zdarza się, że dzieci czują się skrępowane w obecności nagich rodziców,
którzy IMO powinni to uszanować. Nie wyobrażam sobie chodzenia nago (nie
mówię o sytuacjach typu on wchodzi do łazienki, gdy ja się kąpię) przy
dorastającym synu (zwłaszcza podczas wizyty jego kolegów).

> [...]
jest
> zupełnie na miejscu. To samo na plaży (ma na myśli prawie bezludną plażę,

Jeśli wszystkim to odpowiada, to proszę bardzo.
ER

40. Data: 2003-09-03 10:32:52

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> zupełnie na miejscu. To samo na plaży (ma na myśli prawie bezludną plażę,

Ja też się nie znam na naturyźmie, ale mimo to widzę sporą różnicę pomiędzy
siedzeniem nago tylko w obecności żony w zamkniętym mieszkaniu, a dyndaniu
fredem pośród tłumu nieznanych mi plażowiczów. To samo dotyczy rozbierania
się do kąpieli. Postawię więc nieśmiało tezę że to o czym piszesz nie ma
wiele wspólnego z naturyzmem.

Pozdrawiam
Andrzej

Zaopiekuję się dzieckiem (WROCŁAW)
Statystyki grupy pl.soc.rodzina miesiac Sierpien
Re:My emails for you!
Re:My emails...
Jak wychowac rodzicow?