Rodzynki

1. Data: 2002-06-04 07:54:20

Temat: Rodzynki
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak w temacie , które z odmian winorośli najlepiej się nadają na suszenie.
Powinny być bez pestek , słodkie no i wytrzymyać nasze zimy.
Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2002-06-04 08:56:01

Temat: Re: Rodzynki
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
suszenie.
> Powinny być bez pestek , słodkie no i wytrzymyać nasze zimy.
Einset Seedless, Venus

3. Data: 2002-06-04 09:22:05

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Einset Seedless, Venus

Kupiłem jesienią w Jaśle ale strasznie marnie rośnie
natomiast inne odmiany : Nero,Jutrzenka,V68021,Muscat Odesskij,Festivee
rosną super.
Tak sobie myślę może Interlaken Seedless by sią nadawał też bez pestek
dość słodki tylko co z mrozem.
Informuję że " patyki" z supermarketu rosną dobrze, te z czarnych winogron
będą kwitły , może jakieś owoce urosną.

Marek

4. Data: 2002-06-04 09:37:21

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Jun 2002 w...@p...onet.pl wrote:

> Kupiłem jesienią w Jaśle ale strasznie marnie rośnie

A czy przyciales jesienia lub wiosna na dwa paki?

> natomiast inne odmiany : Nero,Jutrzenka,V68021,Muscat Odesskij,Festivee
> rosną super.
> Tak sobie myślę może Interlaken Seedless by sią nadawał też bez pestek
> dość słodki tylko co z mrozem.

Najbardziej mrozoodporny z beznasiennych.

> Informuję że " patyki" z supermarketu rosną dobrze, te z czarnych winogron
> będą kwitły , może jakieś owoce urosną.
>
> Marek

No to gratuluje sukcesu. Moje patyki z supermarketu niestety nie rosna.

Pozdr.

D.P.

5. Data: 2002-06-04 09:45:22

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłem jesienią w Jaśle ale strasznie marnie rośnie

Odmiany beznasienne zazwyczaj dość słabo rosną i są dość mało plenne. Choć
Einset tu się pozytywnie wyróżnia.

> natomiast inne odmiany : Nero,Jutrzenka,V68021,Muscat Odesskij,Festivee
> rosną super.
> Tak sobie myślę może Interlaken Seedless by sią nadawał też bez pestek
> dość słodki tylko co z mrozem.
Mrozoodporność na nasze warunki ma wystarczającą. Jednak ma małe owoce i
niewiele. Tyle, że żółto-zielone. (Einset czerwone, Venus - granatowe)
> Informuję że " patyki" z supermarketu rosną dobrze, te z czarnych
winogron
> będą kwitły , może jakieś owoce urosną.
No no! Jestem pełen uznania i... zaciekawienia :-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2002-06-04 09:49:11

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy przyciales jesienia lub wiosna na dwa paki?

Oczywiście jesienią ,później odcięte kawałki łuz do doniczek i do piwnicy
wiosną do ogródka , mam teraz 3xNero, 2xJutrzenka ,2xAlden ten to rośnie.
Pozdr.
Marek

7. Data: 2002-06-04 16:19:17

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 10:56 02-06-04 +0200, you wrote:

>Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>suszenie.
>Einset Seedless, Venus

A do jedzenia tez dobre? Polecasz dla poczatkujacych? :) Bo tak w sumie to
ja zawsze te pestki z winogron wypluwam i troche to upierdliwe jest podczas
jedzenia...

Anka

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

8. Data: 2002-06-04 20:33:17

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@k...net.pl (Sunnie) writes:

> A do jedzenia tez dobre? Polecasz dla poczatkujacych? :) Bo tak w
> sumie to ja zawsze te pestki z winogron wypluwam i troche to
> upierdliwe jest podczas jedzenia...

Ponoć smaczne, bardzo słodkie, o truskawkowym smaku. Ja tam je
posadziłem z myślą o naszym najmłodszym, który pestkami z winogron
pluje dalej niż widzi...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Felicjan, co rodem był z Nysy,
Prowadził na noce zapisy.

9. Data: 2002-06-05 05:53:45

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci

> A do jedzenia tez dobre?

Einset b. slodki, smaczny choc jagody niezbyt wielkie. Podobno po
hormonizacji giberelina robia sie znacznie wieksze, ale ja sie w to nie
bawie.

Polecasz dla poczatkujacych? :)
No pewnie. Dla kazdego. :-))) Mrozoodporny jest, chowa sie bez wiekszych
problemów.

Aco? pestki Ci szkodza???
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2002-06-05 09:37:06

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek, czy ty na pewno istniejesz?
Podejrzewam że te listy z pytaniami wysyła Janusz pod pseudonimem, żeby móc
sobie bezkarnie pisać o winoroślach, albo wygrać konkurs.
Wygrać mógłby w jednm wypadku - gdyby to był konkurs o monotematyczne posty,
he he.

Edyta

fotografowanie jabłonki
Kosiarki akumulatorowe