Rodzynki

11. Data: 2002-06-05 11:54:04

Temat: Re: Rodzynki
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marek, czy ty na pewno istniejesz?

Niestety ale to prawda.
Interesuję się podobnie jak Janusz winoroślami, choć inne rośliny
też uprawiam np. Asimina, Cudrania, Hurma , Sliwonektaryna,Migdał
Borówka kanadyjska nie mylić z amerykańską, Xantoceres tu mogłem
pomylić nazwę, no i jeszcze parę innych .
Pozdrawiam
Marek

PS. (To się pochaliłem)

12. Data: 2002-06-05 12:18:43

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...., jeśli uprawiasz jeszcze inne rośliny, to faktycznie nie możesz być
Januszem.

Edyta

13. Data: 2002-06-05 21:00:45

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O przepraszam !!!
Edyta! to nie ladnie - nie jeste s na bieżąco - Janusz już od dłuższego
czasu się rozwija lub jest rozwijany (patrz rzekomo złośliwosć Rafała)
Uprawia też inne roślinki
To krzywdzące - uwaga na przesądy i uprzedzenia :-)
BoG

14. Data: 2002-06-05 21:02:23

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> wrote in message

> Niestety ale to prawda.

Marku
Wspaniale jest istnieć, uprawiać rośliny i pisać na grupę
Nic tu nie jest "niestety".
:-)
BoG

15. Data: 2002-06-06 06:03:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> Podejrzewam że te listy z pytaniami wysyła Janusz pod pseudonimem, żeby
móc
> sobie bezkarnie pisać o winoroślach,
Ooooo! 8-O To już za pisanie o winoroślach jakaś kara jest wyznaczona????

albo wygrać konkurs.
A co? Jeszcze nie wygrałem??

> Wygrać mógłby w jednm wypadku - gdyby to był konkurs o monotematyczne
posty,
Chlip! chlip! Ale nie taki znowu monotematyczny jestem - przecież nawet o
zbieraniu rozkładających się żab pisałem, i miłym rząbieniu.
No czysta rozpacz! Stara się człowiek, stara, a tu go zaraz dama do parteru
sprowadzi.... :-(((((

> he he.

Hi!hi!

Pozdrawiam :-))))
Janusz

16. Data: 2002-06-06 07:18:52

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Einset b. slodki, smaczny choc jagody niezbyt wielkie. Podobno po
> hormonizacji giberelina robia sie znacznie wieksze, ale ja sie w to nie
> bawie.

No wlasnie ja bym sie w to pobawil. Czy widziales moze gdzies peparat do
hormonizacji?

Pozdr.

D.P.

17. Data: 2002-06-06 08:05:58

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

.

>Einset b. slodki, smaczny choc jagody niezbyt wielkie. Podobno po
>hormonizacji giberelina robia sie znacznie wieksze, ale ja sie w to nie
>bawie.

Bez przeklenstw prosze ;). Zadnych tam hormonizacji, tfu!
Niezbyt wielkie czyli...?

>No pewnie. Dla kazdego. :-))) Mrozoodporny jest, chowa sie bez wiekszych
>problemów.

No i gites :) Jak sie zabiore do planowania ogrodka z kartka to bede dalej
sie dopytywac, narazie kupilam dzialke (akt podpisany wczoraj) i teraz bede
miala duuuuuzo zajec :)

>Bo tak w sumie to
>podczas
>Aco? pestki Ci szkodza???

Noo tak jakby, moj zoladek ich zdecydowanie nie lubi :)

Pozdrowki,
Anka

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

18. Data: 2002-06-06 08:18:11

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i gites :) Jak sie zabiore do planowania ogrodka z kartka to bede dalej
> sie dopytywac, narazie kupilam dzialke (akt podpisany wczoraj) i teraz bede
> miala duuuuuzo zajec :)

No to gratulujemy!

Opisz dokladnie jak jest polozona. Pochylosci sa jakies?
Jakies naturalne oslony? I Ile metrow.
To b. wazne jesli planujesz wieksz ilosc winorosli.

Pozdr.

D.P.

19. Data: 2002-06-06 09:37:40

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
.uhc.lublin.pl...

> No wlasnie ja bym sie w to pobawil. Czy widziales moze gdzies peparat do
> hormonizacji?

W ubieglym roku na Zemborzyckiej mieli Gibrescol , ale przeterminowany i
mogli Ci sprzedac o ile nie bedziesz zglaszal reklamacji... Moze jeszcze go
trzymaja...
Pozdrawiam ;-)
Jansuz

20. Data: 2002-06-06 09:42:10

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez przeklenstw prosze ;). Zadnych tam hormonizacji, tfu!
Zgoda! Tfu!
> Niezbyt wielkie czyli...?
A tak 12-14mm, rózowe.

> , narazie kupilam dzialke (akt podpisany wczoraj) i teraz bede
> miala duuuuuzo zajec :)
Gratuluje.
Ciekaw jestem kiedy zaczniesz "rzucac miesem" w zwiazku z tymi zajeciami????
:-)))
Pozdrawiam :-))))
Janusz

fotografowanie jabłonki