Rok jeża się jeszcze nie skończył...

1. Data: 2004-11-25 18:49:50

Temat: Rok jeża się jeszcze nie skończył...
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ale można by przeprowadzić głosowania nad patronem na następny rok.
Padł bowiem pomysł by przygotować logo i wygrukować je na koszulkach.
Co za tym idzie można by też ogłosić konkurs na logo:-)

Pozdrawiam
Marta z wizją oszołomów wpadajacych do szkółki w identycznych "sępiarskich
koszulkach"

2. Data: 2004-11-25 19:22:09

Temat: Re: Rok jeża się jeszcze nie skończył...
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisała:
> ... ale można by przeprowadzić głosowania nad patronem na następny rok.

Oddaję głos na sępa!!

> Padł bowiem pomysł by przygotować logo i wygrukować je na koszulkach.
> Co za tym idzie można by też ogłosić konkurs na logo:-)

Oto przykład sępa i roślinek ;-))
http://neuron.bednarska.edu.pl/~mol/gypsfulvus.jpg

Pozdrowienia Jurek
--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

3. Data: 2004-11-25 19:45:53

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:co5bdv$aeb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Oddaję głos na sępa!!

Ja też, bo sępię równo, a raczej nierówno. Szczególnie od Mirka i Ewy :-(

Z pozdrowieniami, Maria (pojawiam się i znikam)

4. Data: 2004-11-25 21:04:59

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:co5bdv$aeb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Oddaję głos na sępa!!
hehe
ten sep ma byc przejawem ciagot wzlatywania nad poziomy
???
gdyby uwzglednic inne grupowe ciagoty
to wrona bylaby najlepsza
:))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2004-11-25 22:38:59

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też, bo sępię równo, a raczej nierówno. Szczególnie od Mirka i Ewy :-(
>
> Z pozdrowieniami, Maria (pojawiam się i znikam)

Mario, ja uważam, że między nami to symbioza, nie pasożytnictwo.
Jeśli jakaś roślina zaginie u mnie, może przetrwa u Ciebie, to
rozsądna gospodarka roślinami.
Pozdrawiam, Mirzan

6. Data: 2004-11-26 10:58:47

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:-(

> Mario, ja uważam, że między nami to symbioza, nie pasożytnictwo.
> Jeśli jakaś roślina zaginie u mnie, może przetrwa u Ciebie, to
> rozsądna gospodarka roślinami.

Piękne usprawiedliwienie napisałeś. Prawie sama w nie uwierzyłam :-).

Posadzonkowałam parę gałązek. Wiem, że zły termin, ale może coś się
ukorzeni. I tak trzeba przycinać.

Z pozdrowieniami, Maria

Ciekawostki z Allegro :-)
zgadzam się z Teresą :-)