Rok w ogrodzie

31. Data: 2005-03-06 16:24:35

Temat: Re: Rok w ogrodzie
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Na nartach?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Chyba tak, dzisiaj cały dzień pada śnieg :-(
Pozdr. Bogusław

32. Data: 2005-03-07 08:39:59

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" wrote:

> To może jeszcze tak przy okazji ktoś się przyzna, że posiada Acantholimon
> hohenackeri? :-)))
Trzeba przyjechać do Wilków, a nie warowa przy storczykach dzień i noc
;-)

Krzysztof

33. Data: 2005-03-07 08:41:18

Temat: Re: Rok w ogrodzie-Calianthemum anemonoides
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> Komuś już dawałem sadzonkę , tylko nie bardzo pamiętam komu, wiem że
> Ewelina miała tego sporo.
Miała, ma, my mamy od niej
Krzysztof

34. Data: 2005-03-07 09:22:57

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

Acantholimon
> Trzeba przyjechać do Wilków, a nie warowa przy storczykach dzień i noc
> ;-)

Wszystko jasne. Jadę w maju i nie wracam bez tych dwóch roślin ;-). Możecie
nawet je dla mnie kupić, oddam pieniądze.
Gdyby nie te storczyki, to bym chyba oszalała której zimy. One mnie trzymają
przy życiu. W tej chwili kwitnie około 50 różnych :-)). A warować nie muszę,
same się obsługują.

Z pozdrowieniami, Maria

35. Data: 2005-03-07 10:00:27

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" wrote:

> [...]
>
> Wszystko jasne. Jadę w maju i nie wracam bez tych dwóch roślin ;-). Możecie
> nawet je dla mnie kupić, oddam pieniądze.
Nasz Acantholimon nie jest od Honeckera, niestety, ale i tak ładny.
Calianthemum na razie nie myślał o rozmnażaniu, ale od Eweliny
powinienem coś wycyganić.
Krzysztof

PN "Bory Tucholskie"
OGRODNIK-AKWARYSTA-SZUKA PRACY !!!!
na sprzedaz NASIENNICTWO [Dominas Mlodzianowska Swiecicki]
Re: wiosna!
wiosna!