Rolada z kasztanow bez pieczenia

1. Data: 2001-09-10 11:44:46

Temat: Re: Rolada z kasztanow bez pieczenia
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Sheridan <a...@o...com.au> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> Rolada z masy kasztanowej bez pieczenia
>
> 200g masy kasztanowej (puree z puszki)

A czy w Polsce mozna gdzies kupic takie kasztanowe puree?
Wiem, ze mozna go bylo dostac na Wegrzech, ale czy u nas
tez jest?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-09-10 11:51:57

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> A czy w Polsce mozna gdzies kupic takie kasztanowe puree?
> Wiem, ze mozna go bylo dostac na Wegrzech, ale czy u nas
> tez jest?

w hipermarketach mozna kupic kasztany, to moze jakos samemu mozna zrobic te
puree...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-10 12:41:41

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> w hipermarketach mozna kupic kasztany, to moze jakos samemu
> mozna zrobic te puree...

Obawiam się, że to nie będzie to samo, ale kto wie? Może ktoś
już probowal robic cos takiego?
To puree jest naprawde pyszne nawet wtedy, gdy je sie je samo.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-09-10 13:12:27

Temat: Rolada z kasztanow bez pieczenia
Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Rolada z masy kasztanowej bez pieczenia

200g masy kasztanowej (puree z puszki)
200g masla
cukier puder do smaku (nie mam napisane ile, wiec malo)
wanilia
kakao (na oko)

Utrzec maslo z cukrem na puszysta mase. Dodac kasztany I podzielic mase na
pol. Do pierwszej polowy dodac wanilie.
Na mokrej sciereczce rozplaskac na prostokat pierwsze pol masy. Do drugiej
polowy dodac kakao. Rozsmarowac ciemna mase na jasnej, zrolowac przy pomocy
mokrej sciereczki. Taka roladke wlozyc do lodowki na noc. Podawac dobrze
schlodzona, bo sie rozbabrze. Krojona na plasterki. Dawno tego nie robilam,
ale kiedys sie z mama zazeralysmy.
Rolowanie jest trudne - mozna troche najpierw podchlodzic mase. A moze ktos
ma inny pomysl? To rolowanie, to troche jak sushi.

1. Data: 2001-09-10 14:21:44

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Lilla <l...@f...krasnik.pl> wrote in message
> [...]
> A czy w Polsce mozna gdzies kupic takie kasztanowe puree?
> Wiem, ze mozna go bylo dostac na Wegrzech, ale czy u nas
Nie wiem. Mysmy to robily gdy mieszkalysmy w Szwajcarii - bylo to
francuskie. W Australii tez jest. Przepraszam, jesli narobilam smaku na cos
nie do dostania. A kasztany jadalne sa? Moze mozna samemu zrobic puree?

1. Data: 2001-09-10 14:52:45

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ludzie, ale to nie takie kasztany co rosna na drzewach w Polsce !
Tamte jadalne to MARONY, i sa faktycznie pyszne. Wiec jesli ma wyjsc rolada
to musza byc te jadalne. Z naszych rodzimych to mozna sobie zrobic klej albo
zwierzatka :)))))))))))))

Jesli sie myle to prosze prostowac! ( ale nie wydaje mi sie)
pozdr.
adiola

1. Data: 2001-09-10 15:05:59

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Napisalam, napisalam, a wczesniej pobieznie przeczytalam i nie doczytalam,
ze napisalas JADALNE!
Przepraszam :)))))))))))))))))
adiola

1. Data: 2001-09-11 11:22:24

Od: "Dorota Bugla" <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

adiola napisała ...
> Napisalam, napisalam, a wczesniej pobieznie przeczytalam i nie
doczytalam,
> ze napisalas JADALNE!

a takie nie-jadalne prosto z drzewa widzialas w supermarketach? ;-O
:))))))))

oshin, P, MSPANC

1. Data: 2001-09-12 09:05:33

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> a takie nie-jadalne prosto z drzewa widzialas w supermarketach? ;-O
> :))))))))

Jasne, ze nie widzialam!
Jakies zacmienie mnie dopadlo. Jeszcze raz sorry. :)))))))))))

pozdr.
adiola

Tort Hiszpanski
Czerwona i biala fasola w zalewie
RE: Sernik po raz ostatni
RE: robot Browna i koktajl
Sprawdzona zapiekanka z czerwona soczewica