Rolety podwójne a'la zebra.

1. Data: 2016-03-09 13:03:52

Temat: Rolety podwójne a'la zebra.
Od: yarecky <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
natknąłem się ostatnio na rolety "zebra" - składające się z
naprzemiennych pasków ciemnych i jasnych, które można ustawiać w
dowolnej konfiguracji. Mam nietypowe okno - widzę, że jest opcja docinki.
Czy ktoś montował takowe - chciałbym zastosować w biurze od południa -
pytanie ile to zatrzyma słońca (i czy w ogóle).

Pozdrawiam,
yarecky.

2. Data: 2016-03-09 20:53:12

Temat: Re: Rolety podwójne a'la zebra.
Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 13:03, yarecky pisze:
> [...]
> Czy ktoś montował takowe - chciałbym zastosować w biurze od południa -
> pytanie ile to zatrzyma słońca (i czy w ogóle).

Teraz hitem są rolety "zziobro" - bardzo łatwa regulacja.
W każdej pozycji, 100% tłumienia światła. Idealny produkt dla ciemnego ludu.

--
Kaczin

3. Data: 2016-03-10 14:55:43

Od: yarecky <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 09.03.2016 20:53, Kaczin wrote:

> Teraz hitem są rolety "zziobro" - bardzo łatwa regulacja.
> W każdej pozycji, 100% tłumienia światła. Idealny produkt dla ciemnego
> ludu.

;-) takie czasy... niedługo trzeba się będzie wyposażyć w ołowiane zasłonki.

yarecky.

4. Data: 2016-03-11 16:21:46

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-09 o 13:03, yarecky pisze:
> [...]
> Czy ktoś montował takowe - chciałbym zastosować w biurze od południa -
> pytanie ile to zatrzyma słońca (i czy w ogóle).

Ja mam takie. Mój fachura nazywał je dzień-noc.
Wg mnie zaciemniają dobrze, ale ja mam je w pokoju od wschodu.
Stopień zaciemnienia to przede wszystkim kwestia materiału, tzn
odbijania światła, absorbcyjności i przepuszczalności ciepła. Dość ważna
jest też poducha powietrzna, jaka tworzy się między roletą a szybą.
Najlepsze są zewnętrzne.

5. Data: 2016-03-11 18:30:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Mar 2016 16:21:46 +0100, adam napisał(a):

> [...]
> odbijania światła, absorbcyjności i przepuszczalności ciepła. Dość ważna
> jest też poducha powietrzna, jaka tworzy się między roletą a szybą.

A wystarczą okiennice...

Zlecenie oczyszczenia studni
mattosbw1@gmail.com
wanno-prysznic