Re: Ropne zapalenie spojówki

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ropne zapalenie spojówki
Date: Sat, 10 Jan 2004 22:09:03 +0100

> Witam,
> A czy możesz polecić jakieś kropke do oczu o łagodnie oczyszczjącym i
> uspokajającym zmęczone oczy działaniu? Chodzi mi o coś takiego co mogę
sobie
> zakroplić po całym dniu siedzenia przy komputerze lub profilaktycznie np.
po
> bardzo wietrznym dniu, kiedy czuję, że coś w oczach jest nie tak
>
> Pozdrawiam
> Kasia S.
> Z oczami zdrowymi, ale czasem zmęczonymi...

Stosuj czesto krople nawilzajace - sztuczne lzy, jest ich na rynku
farmaceutycznym dosc bogata gama, wiekszosc bez recepty. Wymienialiscmy
tutaj i nazwy - mozesz znalezc w archiwum. Przy stalej pracy przy
komputerze powinnas je stosowac co 1-2 godziny, podobnie przy dlugim
czytaniu i ogladaniu TV, dlugiej jezdzie samochodem ( zarowno przy otwartych
szybach, klimatyzacji jak i grzaniu ). Rowniez 10-15 minut przed wyjsciem z
cieplego pomieszczenia na zewnatrz.

casus