Ropne zapalenie spojówki

11. Data: 2004-01-10 18:25:35

Temat: Re: Ropne zapalenie spojówki
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko u nas zauwaza sie jego niska przydatnosc terapeutyczna. Np. w UK
> nie ma zadnych kropli z sulfonamidem w lekospisie.

No....ja Sulfacetamidum ostatni raz zapisalem jakies 3 lata temu;-))))))

Jakos mam dzisiaj dobry humor:-)))))

casus

12. Data: 2004-01-10 18:32:05

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>skoro tak sie burzycie to niech facet idzie do lekarza i niech nie truje
dupy skoro mu gorzej .
co mozna doradzic przez net???
ja doradzam to co jest sprawdzone na mnie i zawsze pomaga..
p.>

13. Data: 2004-01-10 18:54:14

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

btpg30$bmk$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Jakos mam dzisiaj dobry humor:-)))))
>
> casus

To chyba odwrotnie niz pamana, sadzac z jej nastepnego postu ;)

--
Robert

14. Data: 2004-01-10 18:56:19

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

btpgfs$bjg$...@a...dialog.net.pl,
pamana <p...@w...pl>:

> dupy skoro mu gorzej .
> co mozna doradzic przez net???
> ja doradzam to co jest sprawdzone na mnie i zawsze pomaga..
> p.>

Prosze, abys miala swiadomosc, ze ktos moze nawet stracic wzrok, jesli np.
odstawi wlasciwy lek za Twoja porada, lub zrezygnuje z badania
okulistycznego i zastosuje Twoje panaceum-Sulfacetamidum.

--
Robert

15. Data: 2004-01-10 20:23:08

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powtorze za Robertem - na jakiej podstawie tak twierdzisz?
> na marginesie - sulfacetamidum to najslabszy stosowany do oczu
> chemioterapeutyk - jego skutecznosc jest bardzo, bardzo mala.

i zabrakło informacji, że (wciąż) jest na receptę

16. Data: 2004-01-10 20:54:20

Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> No....ja Sulfacetamidum ostatni raz zapisalem jakies 3 lata temu;-))))))

Witam,
A czy możesz polecić jakieś kropke do oczu o łagodnie oczyszczjącym i
uspokajającym zmęczone oczy działaniu? Chodzi mi o coś takiego co mogę sobie
zakroplić po całym dniu siedzenia przy komputerze lub profilaktycznie np. po
bardzo wietrznym dniu, kiedy czuję, że coś w oczach jest nie tak

Pozdrawiam
Kasia S.
Z oczami zdrowymi, ale czasem zmęczonymi...

17. Data: 2004-01-10 21:09:03

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Kasia S.
> Z oczami zdrowymi, ale czasem zmęczonymi...

Stosuj czesto krople nawilzajace - sztuczne lzy, jest ich na rynku
farmaceutycznym dosc bogata gama, wiekszosc bez recepty. Wymienialiscmy
tutaj i nazwy - mozesz znalezc w archiwum. Przy stalej pracy przy
komputerze powinnas je stosowac co 1-2 godziny, podobnie przy dlugim
czytaniu i ogladaniu TV, dlugiej jezdzie samochodem ( zarowno przy otwartych
szybach, klimatyzacji jak i grzaniu ). Rowniez 10-15 minut przed wyjsciem z
cieplego pomieszczenia na zewnatrz.

casus

18. Data: 2004-01-10 21:11:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dupy skoro mu gorzej .
> co mozna doradzic przez net???
> ja doradzam to co jest sprawdzone na mnie i zawsze pomaga..
> p.>

na pewno nie mozna doradzac leki recepturowe nie badajac. Jak zauwazylas
pytajacy dostal odpowiednie informacje, co powinien zrobic. Nikt normalny
przez internet nie zaleca lekow bez zbadania. A Ty niestety to zrobilas. Nie
burzymy sie na faceta, tylko na Twoj brak rozsadku. Forme wypowiedzi
pomijam, bo uzalezniam ja od poziomu IQ autora.

casus

19. Data: 2004-01-10 21:12:03

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba odwrotnie niz pamana, sadzac z jej nastepnego postu ;)
>
> --
> Robert

:-))))))))
casus

20. Data: 2004-01-10 21:15:37

Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
otwartych
> szybach, klimatyzacji jak i grzaniu ). Rowniez 10-15 minut przed wyjsciem

Dzięki i miłego wieczoru :))

Kasia S.

utrata przytomnosci
recepta na okulary - jak długo ważna?