Re: szukam fajnych pomysłów na 10a

11. Data: 2004-02-20 15:08:15

Temat: Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:c156s2$pvf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ciapowata też ładna, Variegata i zielona rosną u mnie, ale tylko pół
> Variegaty należy do mnie :) Ciekawe jak szybko sie rozrośnie. No i ta
> srebrzysta, gdzie ją dorwać... :)

To samo u mnie: zielona i 'Variegata'. No, w każdym razie jesienią
jeszcze były :). Sama jestem ciekawa jak przezimuje ta 'Variegata'.
A srebrzysta jest cudna!

Z pozdrowieniami, Maria

12. Data: 2004-02-20 21:34:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja też nasion brunery nie widziałam, ale skoro znalazłam nową kępę ładnych
parę metrów od poprzedniej, to jakoś musiała się przecież rozmnożyć. I
dobrze, że to mrówki albo ktoś inny.

Mnożyć można przez podział, ale bardzo wczesną wiosną, jak dopiero wypuszcza
kiełki.

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2004-02-23 09:15:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

>Nie da się podzielić?

Obejrzę, może rzeczywiście z wiosną puści coś od korzenia.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2004-02-23 09:22:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

>Ja też nasion brunery nie widziałam, ale skoro znalazłam nową kępę ładnych
>parę metrów od poprzedniej, to jakoś musiała się przecież rozmnożyć. I
>dobrze, że to mrówki albo ktoś inny.

To brzmi obiecująco. Niech się mnoży jak chce, aby się mnożyła :-)))

15. Data: 2004-02-23 10:09:24

Temat: Rosiczka
Od: n...@w...pl (Nassssy Teleri) szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś słyszał o uprawie rosiczki? czy to wogóle mozliwe w ogrodzie?
Nassssy Teleri

16. Data: 2004-02-23 11:38:48

Temat: Re: Rosiczka
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoś słyszał o uprawie rosiczki? czy to wogóle mozliwe w ogrodzie?
> Nassssy Teleri

Witaj.
Przejrzyj te stronki:
http://www.miesozerne.maciej-stelmach.com/