Re: Rosja sie wtraca?

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rosja sie wtraca?
Date: Tue, 12 Feb 2019 20:32:41 +0100

Am 12.02.19 um 19:41 schrieb Ilona:
> [...]
/Putin-Berater-Russland-mischt-sich-in-ihre-Gehirne-
ein.html

> ?? ??????? ??? ?????????!
> Nic nowego od czasu otrucia Piotra I the Great.
>
> Jednak gazowe ksieżniczki wolały mieszkac w Holandii, do czasu, aż ktoś
> pełen ludzi samolot zestrzelił.
>
> https://old.polonia.nl/?p=19652
>
> // i gdzie tera bedzie mieszkac, w milicyjnej służbówce ?
>
> https://2ch.hk/news/arch/2017-05-01/res/783381.html

E, tam. W Grecji, Turcji, na Cyprze, Malcie, w Portugalii. Na Rodos i
tureckiej Riwierze widzialem cale kilometry sklepow i firm z szyldami
pisanymi cyrylica. Nie mowiac juz o bazarach ze sprzedawcami
rosyjskojezycznymi.
W hotelach rozrywke robia artysci i muzycy z Rosji (w jednym hotelu
tureckim mielismy swietny duet - pianistka i skrzypaczke, ktore
potrafily wszystko zagrac), wiec coreczka z mezem poczuja sie jak w
domu. A na Malcie lub w Portugalii za drobna oplata kupia sobie
miejscowe obywatelstwo.

--
saluto
Silvio Balconetti