Roślina potrzebuje azotu - help?

1. Data: 2005-11-13 01:49:43

Temat: Roślina potrzebuje azotu - help?
Od: "alan" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który konkretny nawóz zawiera najwiecej azotu. Moje roslinki bardzo slabo
sie rozwijaja i wedle wszelkich informacji wydaje mi sie ze nie maja wiele
azotu. Niestety nie mam pojecia co zastosowac. Nikt ze sprzedawcow nie moze
mi pomoc, każą czytac etykietki. Moze wy pomozecie... A moze sa jakies
srodki wspomagajace wzrost rosliny zaraz po wykielkowaniu?

dzieki z gory

2. Data: 2005-11-13 08:21:08

Temat: Re: Roślina potrzebuje azotu - help?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi pomoc, każą czytac etykietki. Moze wy pomozecie... A moze sa jakies
> srodki wspomagajace wzrost rosliny zaraz po wykielkowaniu?

Kup Florowit i stosuj tak jak sprzedawca powie.Czy polejesz ziemię,
czy liście,itak będzie dobrze.
To jest bezczelność i obraza proponować komuś czytanie, jak można
obcego młodego człowieka podejrzewać o takie zdolności.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-11-13 08:44:09

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-11-2005 o 09:21:08 mirzan <l...@o...pl> napisał:

> To jest bezczelność i obraza proponować komuś czytanie, jak można
> obcego młodego człowieka podejrzewać o takie zdolności.
> Pozdrawiam.Mirzan

Oj, się czepiasz... :) Mamy tysiące preparatów i tysiące etykiet... Poza
tym skąd wiedzieć, który jest najlepszy. Lepiej i bezpieczniej jest
zapytać ludzi, którzy się tym interesują i mają swoje, sprawdzone metody.
Poza tym to tak, jakby wysłać młodego tatusia po kaszę dla malucha i kazać
mu czytając etykietki wybrać odpowiednią do wieku itp... Szanse na
trafienie tej odpowiedniej - znikome :D

- Monika

4. Data: 2005-11-13 09:41:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poza tym to tak, jakby wysłać młodego tatusia po kaszę dla malucha i kazać
> mu czytając etykietki wybrać odpowiednią do wieku itp... Szanse na

Jeśli tatuś nauczył się tylko jak zostać tatusiem, to faktycznie mogą być
kłopoty.A za kilkadziesiąt lat pochwali się,że umie tylko czytać książeczkę
czekową. Albo etykietę na piwie i dość tego intelektu.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2005-11-13 09:49:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dl663e$iov$1@news.onet.pl alan <a...@w...pl>
napisał(a):

> Który konkretny nawóz zawiera najwiecej azotu.

Hejka. Najwiecej azotu zawiera mocznik, najszybciej działa saletra
amonowa.

> Moje roslinki bardzo
> slabo sie rozwijaja i wedle wszelkich informacji wydaje mi sie ze
> nie maja wiele azotu.

Zasiałeś pewnie w kiepskim podłożu albo zapomniałeś zaprawić nasiona
zaprawą nasienną. :-(

> Niestety nie mam pojecia co zastosowac.

Nie przejmuj się. Nie jesteś wyjątkiem. ;-)

>Nikt ze sprzedawcow nie moze mi pomoc, każą czytac etykietki.

Sadyści. < lol >

> Moze wy pomozecie...

Będzie problem, bo wywary z jarzyn mamy dopiero w badaniach. ;-)

>A moze sa jakies srodki wspomagajace wzrost rosliny
> zaraz po wykielkowaniu?

Tak jak radzi Mirek podlej roztworem Florovitu lub innego płynnego
nawozu wieloskładnikowego albo 1%-towym roztworem saletry amonowej.
Natomiast gdy okaże się, ze siewki są porażone (zgorzel siewek) można
próbować ratować stosując Previcur lub Funaben.
Pozdrawiam patentowanie Ja...cki

Kłokoczka południowa
lawa wulkaniczna
Piła łańcuchowa z OBI