Rośliny do łazienki

11. Data: 2004-06-27 08:56:50

Temat: Re: Rośliny do łazienki
Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Elfir wrote:
> Innym roawiazaniem sa oczywiscie rosliny sztuczne. Ich nie trzeba nawiozic
> ani ciac.

a fuj...
to tak jakbys zasadzil w ogrodku sztuczne kwiaty...
Marx

12. Data: 2004-06-27 10:10:04

Od: "Teresa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a fuj...
> to tak jakbys zasadzil w ogrodku sztuczne kwiaty...
> Marx

Albo postawil krasnoludki .......
Teresa

13. Data: 2004-06-27 11:16:15

Od: "Teresa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozwalam sobie zapytać szanowne grono, ponieważ googlanie wyrzuca mi
> bzadury, a przeszukiwanie stron z encyklopediami roślin jest dla mnie
> błądzeniem i nie daje mi cienia odpowiedzi.
> Chcę w łazience zrobić maleńki (60x30 cm) ogródeczek. Ma symulować
tropiki.
> Co tam posadzić? Myślałem o jakichś bambusach, palmach itd.
> Najlepiej jakby nie trzeba było podlewać/karmić/strzyc ;-)
> Weźcie proszę pod uwagę, że nie mam o tym zielonego (nomen omen) pojęcia i
> wszystko co wymaga więcej zachodu niż podlewanie od czasu do czasu
> niechybnie zginie.

Pomyśl o papirusie będzie mu dobrze w łazience.
Pozdrawiam Teresa>

14. Data: 2004-06-27 17:18:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

>a fuj...
>to tak jakbys zasadzil w ogrodku sztuczne kwiaty...

Proponuje kafelki w kwiatki.

Pozdrowienia,
Michal

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

15. Data: 2004-06-28 07:19:11

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lennyb" <l...@p...onet.pl> wrote in

> Chcę w łazience zrobić maleńki (60x30 cm) ogródeczek.

U mnie w łazience za ogrodek robi krasnokwiat Katarzyny. Wlasnie kwitnie (w
zadnym innym pomieszczeniu nie chcial - za mala wilgotnosc powietrza?).
Poniewaz stoi kolo muszli wyglada bardzo adekwatnie :-D.
Jezeli juz zaczniesz uprawe i Cie wciagnie, to pomysl o paprociach - uroda
wynagradza trudy :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

16. Data: 2004-07-01 21:41:51

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> brr

Rozumiem twoj wstret, ale to bardziej humanitarne postepowanie niz wsadzanie
co dwa dni swiezej rosliny, aby sobie gnila w ciemnosciach.

> tu przerwa na przypomnienie sobie tego, co zapamiętane.

Rozumiem, ze chodzi ci o zwrocenie uwagi, na fakt ze pisalam o akwarium bez
oswietlenia? Reflektorek halogenowy, taki jaki stosuje sie do punktowego
podswietlania w domu nie zapewni nawet minimum swiatla potrzebnego roslinom
podwodnym.

> nawiozic
>
> Rośliny z materiału nie są sztuczne?

Rosliny sztuczne - ale nie w akwarium , ale udajace rosliny donicznowe.
Jasne?

Elfir

17. Data: 2004-07-01 21:44:08

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a fuj...
> to tak jakbys zasadzil w ogrodku sztuczne kwiaty...
> Marx

Wybrzydzacie jak cholera i bez sensu. No to podajcie nazwe rosliny rosnacej
w ciemnej lazience bez oswietlenia, jakzescie tacy madrzy! Czlowiek napisal,
ze chce cos bez wymagan i w ciemnosciach, to co mialam mu polecic? Ficusa?
Zamiast sie wysmiewac, badzcie bardziej konstruktywni w swych wypowiedziach
i zaproponujcie cos madrzeszego.

Elfir

18. Data: 2004-07-01 21:47:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:cc20ei$e6n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wybrzydzacie jak cholera i bez sensu. No to podajcie nazwe rosliny rosnacej
> w ciemnej lazience bez oswietlenia, jakzescie tacy madrzy!

Plesn. Jak ja chodzilem do szkoly, zaliczano ja do roslin.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2004-07-01 21:53:38

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Plesn. Jak ja chodzilem do szkoly, zaliczano ja do roslin.

W zasadzie to polecajmy pieczarki - pozyteczne i malo wymagajace?

Elfir

20. Data: 2004-07-02 07:41:50

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Elfir wrote:

> [...]
> Zamiast sie wysmiewac, badzcie bardziej konstruktywni w swych wypowiedziach

najlepiej obrazek na sciane
Marx

czy teraz można przyciąć grab?
winorośla na północy PL