RE: Rośliny-grupa potrafi:-)

11. Data: 2002-07-20 22:06:00

Temat: Re: Rośliny-grupa potrafi:-)
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

hehe
a czy one aby nie ze strachu
(majac na uwadze to co robisz z tymi krotko kwitnacymi)
tak dlugo i obficie kwitna
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2002-07-21 06:17:14

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał
> Zwracam sie szczególnie do uznanych autorytetów tej grupy w szczególności
> do:
>
> Krzysztofa Marusińskiego:-) Guru

Wiesz, chyba zacznę Ciebie lubić... i ten szczery uśmiech. I jeszcze co mnie
uderzyło. Czy tak duży list zmieścił się w Twoim malutkim laptopie?
Dobrze, że znowu jesteś na grupie. Czuję sie pewniej mogąc w każdej chwili
liczyć na wsparcie Twoimi przemyślanymi wypowiedziami.
Co do drzew...
W Orzyszu takie nie rosną. Nie jestem aż takim światowcem abym znał Lubiń i
jego rośliny.
Na grupie jest wielu mądrych ludzi, którzy pomogą Tobie i Beacie nauczyć się
rozróżniać rośliny.
Aha. Nie powinniśmy popadać w skrajności. Znajomość roślin to tylko
niewielki wycinek naszych ogrodowych przygód. Należy znać jakąś część roślin
ze swojego ogrodu. Niewielu zna wszystkie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

13. Data: 2002-07-21 09:05:23

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal

>z ciekawosci spytam o tego sandacza:
>na rzece czy na jeziorze

z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Na stawie usytułowanym w Parku Krajobrazowym Wzniesień Łódzkich, moim
własnym o pow. 1 ha
,na filecik :-)
Pozdrawiam,Bogusław Radzimierski

15. Data: 2002-07-21 09:05:33

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof Koterba

> [...]

>Przeprosiny przyjete, a jako zadoscuczynienie roslinke jakowas przyjme
:-)))

>Pozdrawiam serdecznie
>z Paku Krajobrazowego - Cysterskie Kompozycje Krajobrazowe Rud Wielkich
>Krzysztof Koterba :-)

Krzysztof,tak mało uczestniczysz w życiu grupy, ze az wstyd przyznac
zapomniałem:-)
Ładna stopka-czy na czymś się wzorowałeś :-))
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

14. Data: 2002-07-21 09:05:33

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof

(...)
>Dobrze, że znowu jesteś na grupie. Czuję sie pewniej mogąc w każdej chwili
>liczyć na wsparcie Twoimi przemyślanymi wypowiedziami.
>Co do drzew...
>W Orzyszu takie nie rosną.

Jeśteś pewien :-)

> [...]
>jego rośliny.
>Na grupie jest wielu mądrych ludzi, którzy pomogą Tobie i Beacie nauczyć

Świetnie, nauki nigdy dosyć :-)

>Aha. Nie powinniśmy popadać w skrajności. Znajomość roślin to tylko
>niewielki wycinek naszych ogrodowych przygód. Należy znać jakąś część
roślin
>ze swojego ogrodu. Niewielu zna wszystkie.

Ładnie to napisałeś.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

:-)) www.ogrod-botaniczny.pl

16. Data: 2002-07-21 14:00:14

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Bogusław Radzimierski z adresu <a...@o...pl>
napisał:

> Jeśteś pewien :-)

Pewien jestem tylko wtedy gdy jesteś ze mną :-).

> :-)) www.ogrod-botaniczny.pl

Podoba mi się ta Twoja stopka. Krótka, zwięzła, bez ambicji opisywania
świata.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

17. Data: 2002-07-21 16:17:01

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto wie, moze masz racje, nie ma to jak lagodna perswazja :-)
Ale mam ograniczona ilosc miejsca do sadzenia niestety i od
czasu do czasu pozbywam sie roznych roslin.

18. Data: 2002-07-21 20:19:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

no to moje jeszcze dlugo nie musza sie niczego
z tych powodow obawiac i rosnac
kwitnac - jak im sie chce
:))))))

19. Data: 2002-07-21 21:20:54

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Michała Misiurewicza :-)za humor i kpiarstwo.
> Jana P.Ciecińskiego :-) za powagę i duża wiedzę.
> Robala :-)za przędziorki
> Wojtka Pa - za prostotę w wyrażaniu swoich myśli :-)
> Irka Zabłockiego-za propagowanie dereniówki :-)
> Darka Pakosza- za ogromną wiedzę o "winoroślowatych" numer 1 na
grupie-brak
> konkurentów;-)
> Tadeusza Smala za wędkarstwo;-)
> Kamasa za ukrywanie się pod pseudonimem K.Marusiński:-)
> Bogusława Bielawskiego-za trafny wybór imienia ;-)
> Qwaxa- za nieskomplikowany wybór imienia :-)

To jeszcze sprostowanie i dopisania:
Krystyna Chiger = Krycha&Co(ty) (czyli koty i koniowa w jednym)
a Krycha to Krycha
Piotrek Kieraciński - gra w Piki daje wyniki
Jacek Kaliszan - Ten powinien rozwiązać zagatkę!
Kronopio z Teresą ;-)
AnkaS z motyką
Dopisujcie i może zmotywuje to tego kto wie by potwierdził koncept
witchjoanny/jacka lub podał swoją teorię

BoG

20. Data: 2002-07-22 05:38:42

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEKFCEAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Grzegorza Karolczaka :-) -nieomylnego w ocenie wszelkich zjawisk i
> wypaczeń:-)

Wobec takiej oceny moge tylko stwierdzic, ze winien jest ten kto je (owe
drzewa) tam posadzil ;-)
Niestety moja wiedza jest zbyt watla a czasu na dociekania bardzo malo.
Pozdrawiam
Grzegorz

pada?
Re: Ksiazka o ogrodach - krzewach