Rosnący AlAt i AspAT?

1. Data: 2003-01-06 17:33:24

Temat: Rosnący AlAt i AspAT?
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Co oznacza?
1999 r. -> AlAt 16 u/l; AspAT 10 u/l
2000 r. -> AlAt 13 u/l; AspAT 15 u/l
2002 r. -> AlAt 15 u/l; AspAT 12 u/l
2003 r. -> AlAt 19 u/l; AspAT 15 u/l
Wg mojego laboratorium norma to wynik poniżej 31 u/l - więc - czy z
takich zmian coś się wnioskuje? Czy to o czymś świadczy? W przypadku
stałego brania pigułek antykoncepcyjnych?

--
Kami (zapytowująca)
____________________________

2. Data: 2003-01-06 17:59:29

Temat: Re: Rosnący AlAt i AspAT?
Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce
<EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E801E5144F@jplwant003
.jasien.net>,
datowanej: Mon, 6 Jan 2003 18:33:24 +0100 , Kami naskrobalo...
> [...]
> takich zmian coś się wnioskuje? Czy to o czymś świadczy? W przypadku
> stałego brania pigułek antykoncepcyjnych?

O niczym złym to nie świadczy.
Twoja wątroba jest pod względem "enzymatycznym" zdrowa :-)

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

3. Data: 2003-01-06 19:13:02

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co oznacza?
> 1999 r. -> AlAt 16 u/l; AspAT 10 u/l
> 2000 r. -> AlAt 13 u/l; AspAT 15 u/l
> 2002 r. -> AlAt 15 u/l; AspAT 12 u/l
> 2003 r. -> AlAt 19 u/l; AspAT 15 u/l

Gdyby spisać 4 dowolnie wybrane wyniki losowań totolotka z lat 99, 00, 02 i
03 też mogłoby okazać się, że liczby ułożą się w ciąg rosnących wartości.
Czy na podstawie można coś wnioskować ?

4. Data: 2003-01-06 20:05:10

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jan 2003, KM wrote:

> Gdyby spisać 4 dowolnie wybrane wyniki losowań totolotka z lat 99, 00, 02 i
> 03 też mogłoby okazać się, że liczby ułożą się w ciąg rosnących wartości.
> Czy na podstawie można coś wnioskować ?

wszystkie ww. wyniki sa oczywiscie prawidlowe, co warto dodac :-)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-01-06 20:07:38

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Ojeeeej... ;-) Ja wiem, że są prawidłowe (umiem dopasować wynik do
podanej normy i stwierdzić, czy się w niej mieści, czy ją przekracza
:-))))
Interesował mnie ten skok AlAt-u - z 15 na 19. Nie za duży? Czemu
skoczył? Przez odżywanie? Przez pigułki? Przez stres? To w ogóle coś
znaczy?
Tak, wiem - marudzę :-D

--
Kami (marudna)
____________________________

6. Data: 2003-01-06 22:04:04

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kami wrote:
> [...]
> Interesował mnie ten skok AlAt-u - z 15 na 19. Nie za duży? Czemu
> skoczył? Przez odżywanie? Przez pigułki? Przez stres? To w ogóle coś

Gdybys zrobila te badania w przeciagu kilku godzin tez moglyby wyjsc troche
inne. Urzadzenia pomiarowe maja pewien zakres dopuszczalnego bledu, a i
zawartosc enzymow we krwi nie jest stala. Masz racje, marudzisz :)

--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

7. Data: 2003-01-06 22:14:50

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim :-)
Już mi lepiej :-)

--
Kami (co już nie marudzi ;-)

higiena w historii
oddawanie moczu
Ecomer
Pekniecie na zebie!
Gdzie moge zbadac sie anonimowo na AIDS?