Rosół

31. Data: 2011-10-15 16:30:40

Temat: Re: Rosół
Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:ekmlswlc0t4a.m1vmk465o060.dlg@40tude.net...

> No ale rosół MA BYĆ tłusty. Poza tym jak juz pisano, tłuszcz jest
> nośnikiem
> smaku i aromatu. Kto nie lubi, może sobie nadmiar tłuszczu z rosołu po
> ugotowaniu zebrać łyżką.

Oooo!!! I jak Cię Babo za niekuchenne posty nie lubię, to tu przyznaję Ci
1000-krotnie rację. Nie powiem w czym mnie strzyka, jak słyszę te
wydziwiania: a może kurczaczek bez skórki, a mleczko to 0,1%, serek 1,5%. A
później się dziwi jeden z drugim, że cholesterol LDL wali do góry jak
Himalaje.
Jak chcecie wegańska zupkę warzywną, to cudujcie z jakimiś cherlawymi
kurczakami odżywianymi dietetczną mączką rybną. A rosół ma być z porządej,
tłustej kury w sile wieku. I tylko wtedy to będzie rosół. No chyba, że nie
odróżniacie schabowego z soji, od porządnego kawałka wieprzowinki....

32. Data: 2011-10-15 16:34:08

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> schrieb im Newsbeitrag

> Jeszcze zobacz, CO dokleiła. Tak jak pisałam, teraz działa politycznie :>
>
> Pozdrawiam - Aicha

Głupota nie boli, bo inaczej nie było by zwolenników Kaczuchy. A Ikselka
naczyta się tych poradników dobrej gospodynia i wydaję sie jej, że jest
kobietą oświeconą. Kółko różańcowe na dodatek namiesza w łepetynie,
RadioMaRyja w kuchni leci na okrągło, to co się dziwisz? No i któś niemądry
nauczył ją korzystać z internetu, a tu nic prostszego jak udawać
"yntelygenta" używając CTRL-V/C.

Andy

33. Data: 2011-10-15 20:20:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Oct 2011 17:11:28 +0200, Aicha napisał(a):

> Jeszcze zobacz, CO dokleiła. Tak jak pisałam, teraz działa politycznie :>

AICHA!!! No CO Ty kobieto dokleiłaś??? Dla kogo Ty działasz???
--
XL
Bronisław Komorowski określający się jako konserwatywny, wierzący otworzył

* Źródło: Barbara Fedyszak-Radziejowska - Walka z krzyżem to powtórka
z PRL, naszdziennik.pl, 11 sierpnia 2010

34. Data: 2011-10-15 20:30:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Oct 2011 18:30:40 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

> Oooo!!! I jak Cię Babo za niekuchenne posty nie lubię,

Innych za te niekuchenne też nie lubisz, czy tylko mnie?
:->

> [...]
> Jak chcecie wegańska zupkę warzywną, to cudujcie z jakimiś cherlawymi
> kurczakami odżywianymi dietetczną mączką rybną. A rosół ma być z porządej,

Tu się nie zgodzę - rosół z kury śmierdzi. Dobry jest tylko z młodego,
tuczonego koguta-prawiczka 3-)

> I tylko wtedy to będzie rosół. No chyba, że nie
> odróżniacie schabowego z soji, od porządnego kawałka wieprzowinki....

Howgh!

Rosół gotuję jedynie wołowy, bo taki uwielbiam(y), a i mam gdzie kupić
świetną wołowinę. A z kuraka gotuję rosół TYLKO wtedy, kiedy mi wujek z
ciocią takiego 5-6-kilogramowego młodego tuczonego, "nieseksowanego" jak
wujek mówi, kogutka podrzucą... no to z tej porcji wspaniałego mięcha mam
ze 3 niebiańskie rosoły. Kura śmierdzi i jej tłuszcz jest cuchnący.

35. Data: 2011-10-15 20:30:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Oct 2011 18:34:08 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

> [...]
> RadioMaRyja w kuchni leci na okrągło, to co się dziwisz? No i któś niemądry
> nauczył ją korzystać z internetu, a tu nic prostszego jak udawać

LOL

36. Data: 2011-10-16 19:17:41

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... wrzucacie mieso do zimnej wody i od samego poczatku gotujecie na
> malutkim ogniu, czy najpierw max i jak sie zagotuje, to zbieracie szumy
> ..i dopiero pozniej zmniejszacie ogien?

Jest jeszcze 3 opcja: pszekłądam mięso do drugiego z gotującą wodą,
a tamta pierwszą wodę wylewam.
W tej drugiej jest odrobina soli i niekture pszyprawy.
Ta opcja z odlewaniem pierwszej wody jest dla watrobowcuw,
i dotyczyć może także gulaszu.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

37. Data: 2011-10-16 21:38:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-15 22:20, Ikselka pisze:

> AICHA!!! No CO Ty kobieto dokleiłaś??? Dla kogo Ty działasz???

Jak to? Dla ukrytej opcji. Jakiej, to już sobie sama dośpiewaj :D
Poza tym moja sygnaturka ma przepisową długość i jako taka, nie podlega
dyskusji.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

38. Data: 2011-10-16 21:48:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Oct 2011 23:38:37 +0200, Aicha napisał(a):

> Jak to? Dla ukrytej opcji. Jakiej, to już sobie sama dośpiewaj :D
> Poza tym moja sygnaturka ma przepisową długość i jako taka, nie podlega
> dyskusji.

Czy moja już ma przepisową?

39. Data: 2011-10-18 09:43:52

Od: "Polaris" <p...@b...bla> szukaj wiadomości tego autora

> Jednakowoż nie lubię mięsnych farfoclów w rosole. Rosół ma mieć klar!
> Dlatego zielstwo, jak zmięknie, wyciągam, mięso, jak miękkie, wyciągam
> także.
>
> Qra

"Zielstwo" i mięsko mielimy razem, doprawiamy i wsadzamy do pierogów :)

Pola

40. Data: 2011-10-18 14:24:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Oct 2011 11:43:52 +0200, Polaris napisał(a):

> "Zielstwo" i mięsko mielimy razem, doprawiamy i wsadzamy do pierogów :)

Wsadzamy, wsadzamy :-)

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Cukinia marynowana
zypa warzywna a witaminy - gotować na bulionie czy na wodzie?
pojechany mix
Jaka sałatka z fetą?
wdłuż (zlewu)