Rosyjska pułapka

91. Data: 2011-04-13 11:38:21

Temat: Re: Rosyjska pułapka
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-13 13:20, Lebowski pisze:

> I nie cytuj mi wiecej pedzia

A cytat cytatu tez nie może być? Nie rób mi tego. ;)

Ewa

92. Data: 2011-04-13 12:30:35

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-kwiecień-11 w ramce <news:io1hpe$9v6$1@news.onet.pl> pędzel
zażółcony zmalował:

> Też na to liczę.
> Nie liczę też na powściągliwość tłumoków PiSiorów w nazywaniu tego
> faktu zdradą, wazeliniarstwem itp ... Ale PiSiorów z ich prezesem na
> czele to się już nie da na spokojnie słuchać.

Hej Redart.
Jaka jest różnica, kiedy ja nazywam Ciebie baranem, a Ty kogoś tłumokiem?

93. Data: 2011-04-13 12:30:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:qwzn6wsp50ia$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 12-kwiecień-11 w ramce <news:io1hpe$9v6$1@news.onet.pl> pędzel
> zażółcony zmalował:

> Hej Redart.
> Jaka jest różnica, kiedy ja nazywam Ciebie baranem, a Ty kogoś tłumokiem?

subtelna :-), MK

94. Data: 2011-04-13 12:38:36

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-13 13:38, medea pisze:

> A cytat cytatu tez nie może być? Nie rób mi tego. ;)
>
> Ewa

Wiesz, nie powiem, ze jest on zupelnie bezuzyteczny, bo porownawczo
mozna nieco przyjrzec sie czasem jak sie samemu traktuje innych i
ewentualnie nabrac do niektorych troszke wiekszego dystansu lub
tolerancji, ale wszystko powinno miec swoj umiar i nie musisz go wcale
uzupelniac.
Poza tym chcialby wierzyc, ze sama jestes zdolna napisac kilka slow bez
swoich watpilwych autorytetow, jak juz naprawde musisz je napisac ;)

95. Data: 2011-04-13 12:46:23

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-kwiecień-11 w ramce <news:io451h$ik4$1@news.onet.pl> pędzel Vilar
zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:qwzn6wsp50ia$.dlg@trenerowa.karma...

> subtelna :-), MK

Zobaczymy, czy nie będzie się upierał, że zasadnicza :)

96. Data: 2011-04-13 12:57:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma różnicy.

Byłaby zasadnicza, gdyby nazwać tych o których pisał Debilami.
Bo to faktycznie SĄ Debile.

;)

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:4ukiiy1pueyx$.dlg@trenerowa.karma...

97. Data: 2011-04-14 07:25:32

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Hej Redart.
> Jaka jest różnica, kiedy ja nazywam Ciebie baranem, a Ty kogoś tłumokiem?
Tylko w kwestii bezpośredniości zwrotu. Ale jeśli silnie identyfikujesz
się z pojęciem PISior - to nie ma różnicy. Ja w każdym bądź razie
nie identyfikuję się silnie z pojęciem pełowiec (czy jakim tam).
Możemy też ew. zawęzić pojęcie PiSiora do osób takich jak
tandem pan Joachim(?) Brudziński + pan Jarosław Kaczyński,
a z wielką chęcią wyłączyć z tego pojęcia panią Jadwigę
Staniszkis oraz pana Tadeusza Cymańskiego.

98. Data: 2011-04-14 07:53:48

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-kwiecień-11 w ramce <news:io67hd$2vv$1@news.onet.pl> pędzel
zażółcony zmalował:

> [...]
> a z wielką chęcią wyłączyć z tego pojęcia panią Jadwigę
> Staniszkis oraz pana Tadeusza Cymańskiego.

Nie o to chodzi tłumoku. Jakim to prawem opierdalasz mnie za stosowanie
~inwektyw, kiedy sam szerokim gestem je wyrzygujesz?

99. Data: 2011-04-14 10:06:52

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:16gtyid4cdysn.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
>
> Nie o to chodzi tłumoku. Jakim to prawem opierdalasz mnie za stosowanie
> ~inwektyw, kiedy sam szerokim gestem je wyrzygujesz?
A jakim Ty prawem twierdzisz, że:
- Cię opierdoliłem
- za stosowanie ~inwektyw ?
Z mojego punktu widzenia zwróciłem jedynie uwagę na to,
że atakujesz MNIE OSOBIŚCIE inwektywami jednocześnie
próbując ze mną gadać i było w tym ukryte pytanie,
czy tak już masz (czy musisz - orginalnie: czy mam uznać to
za "całokształt trenera"). Jeszcze raz podkreślam
kontekst ataku osobistego - bo tylko tu można (ale
może i nie trzeba) szukac różnicy w stosunku do ataku
na 'PiSiorów'. Jesteś PiSiorem ?

100. Data: 2011-04-14 10:46:01

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-kwiecień-11 w ramce <news:io6gvt$5l4$1@news.onet.pl> pędzel
zażółcony zmalował:

> [...]
> kontekst ataku osobistego - bo tylko tu można (ale
> może i nie trzeba) szukac różnicy w stosunku do ataku

Mistrzu wywracania kota ogonem. Oburzasz się na mojego baranka, który był
zasadniczo pieszczotliwym kumplowskim pozdrowieniem, a nie masz żadnych
oporów okazywać totalnej wzgardy dla kogoś z kim Ci nie po drodze. Owijasz
to teraz w jakieś lukrowane pseudointelektualne łamańce. Zresztą już nie po
raz pierwszy okazujesz swoją pogardę dla innych. Przyjmij to jako feedback
i nie dyskutuj, ok?

Czy jestem PISiorem?
Jestem zwolennikiem PISu w kontekście wyboru między PO a PIS. Niezwykle
sobie cenię osobę ś.p. Lecha Kaczyńskiego, a także jego brata Jarosława.
Jestem dumny z tego, że są tacy ludzie w polskiej polityce.

Czy jestem wg Ciebie tłumokiem?

dla Hanki i dla mnie, czyli najhotniejszych hotmamów psp'su ;)
Polacy zaczęli myśleć.
zabawa
Pimpuś Lebowski - ekspert od "uczłowieczania" KOBIET
Być ORAZ nie być - oto jest odpowiedź.