Rosyjska pułapka

101. Data: 2011-04-14 11:25:18

Temat: Re: Rosyjska pułapka
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:6hgb0f3rmwko.dlg@trenerowa.karma...

> Mistrzu wywracania kota ogonem. Oburzasz się na mojego baranka, który był
> zasadniczo pieszczotliwym kumplowskim pozdrowieniem, a nie masz żadnych
> oporów okazywać totalnej wzgardy dla kogoś z kim Ci nie po drodze. Owijasz
> to teraz w jakieś lukrowane pseudointelektualne łamańce. Zresztą już nie
> po
> raz pierwszy okazujesz swoją pogardę dla innych. Przyjmij to jako feedback
> i nie dyskutuj, ok?

Oki, no problemo. Gardzę wieloma zachowaniami ludzi takich jak
poseł Brudziński, czy prezes Kaczyński i jestem w stanie w najlepszym razie
nazwać to grono PiSowskim betonem. Ale wolę po prostu PiSiory i będę
się tego trzymał. Podkreślając jednocześnie, ze osoby takie jak
p. Jadwiga Staniszkis czy p. Cymański wykluczam z tego grona.
Pogarda dla zachowań przerzuca się na pogardę do osób - ze względu
na istotność i powtarzalność tych zachowań.
Jestem tym na tyle wkuty, że jestem w stanie nawet zagłosować
na kościelne PJN zamiast na PO - oddając w ten pokrętny
sposób głos anty-PiSowski.

> Czy jestem PISiorem?
> Jestem zwolennikiem PISu w kontekście wyboru między PO a PIS. Niezwykle
> sobie cenię osobę ś.p. Lecha Kaczyńskiego, a także jego brata Jarosława.
> Jestem dumny z tego, że są tacy ludzie w polskiej polityce.
>
> Czy jestem wg Ciebie tłumokiem?

Nie wiem, co z Tobą nie tak, ale ja sobie Jarkacza nijak cenić nie mogę.
To dla mnie nie jest człowiek przejrzysty - to kombinator, jakich mało.
Kombinator w jak najbardziej nagatywnym znaczeniu.

102. Data: 2011-04-14 11:35:43

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-kwiecień-11 w ramce <news:io6liu$m8c$1@news.onet.pl> pędzel
zażółcony zmalował:

> Nie wiem, co z Tobą nie tak, ale ja sobie Jarkacza nijak cenić nie mogę.
> To dla mnie nie jest człowiek przejrzysty - to kombinator, jakich mało.
> Kombinator w jak najbardziej nagatywnym znaczeniu.

Ale mnie gówno obchodzi kogo Ty tam sobie chcesz cenić. Twoja żtp broszka.
Pytam się - czy ja jestem tłumokiem wg Ciebie?

103. Data: 2011-04-14 11:43:39

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:5g796k9nb0ol$.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
>
> Ale mnie gówno obchodzi kogo Ty tam sobie chcesz cenić. Twoja żtp broszka.
> Pytam się - czy ja jestem tłumokiem wg Ciebie?

Nie jesteś tłumokiem, ale jesteś nawiedzony. Pasuje Ci to, że Jarkacz
(a robi to rozmyślnie) miesza politykę z elementami jakiegoś czarnego
mistycyzmu, symboliką religijno-patriotyczno-emocjonalną - bo
się w tym poplątaniu dobrze odnajdujesz. W sytuacji podobnej do Twojej
(niemożność połączenie ciążących od dzieciństwa silnych i jednocześnie
sprzecznych pierwiastków) jest bardzo wielu Polaków. Taki mamy naród,
takąreligię i taką przeszłość.

104. Data: 2011-04-14 12:19:43

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-kwiecień-11 w ramce <news:io6mlc$q8f$1@news.onet.pl> pędzel
zażółcony zmalował:

> [...]
> (niemożność połączenie ciążących od dzieciństwa silnych i jednocześnie
> sprzecznych pierwiastków) jest bardzo wielu Polaków. Taki mamy naród,

A podpowiesz mi jak nazwać kogoś, kto buduje głębokie diagnozy na podstawie
li i jedynie postów na psp? Nie, nie odpowiadaj. Sobie odpowiedz. Ja
dziękuję za Twoje pogardliwe epitety. Bywaj.

105. Data: 2011-04-14 12:21:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie cenię osobę ś.p. Lecha Kaczyńskiego, a także jego brata Jarosława.
> Jestem dumny z tego, że są tacy ludzie w polskiej polityce.

Eee, po prostu masz zły gust, a tego nikt Ci nie zabroni :-))), MK

106. Data: 2011-04-14 12:26:50

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-kwiecień-11 w ramce <news:io6ot6$3it$1@news.onet.pl> pędzel Vilar
zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:6hgb0f3rmwko.dlg@trenerowa.karma...

> Eee, po prostu masz zły gust, a tego nikt Ci nie zabroni :-))), MK

Dokładnie tak, kobiety głosują na wizerunek, dawno to wiem :)

107. Data: 2011-04-14 12:28:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:2yg0jnuxfcwi$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 14-kwiecień-11 w ramce <news:io6ot6$3it$1@news.onet.pl> pędzel Vilar
> zmalował:

> Dokładnie tak, kobiety głosują na wizerunek, dawno to wiem :)

Masz, prezencja jest bardzo ważna.
Spytaj vonBrauna :-P, MK

108. Data: 2011-04-14 12:35:13

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-kwiecień-11 w ramce <news:io6p9o$57e$1@news.onet.pl> pędzel Vilar
zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:2yg0jnuxfcwi$.dlg@trenerowa.karma...

> Masz, prezencja jest bardzo ważna.
> Spytaj vonBrauna :-P, MK

No pewnie, że jest bardzo ważna! Dla niektórych jest jedyna i najważniejsza
nawet :)

109. Data: 2011-04-14 12:36:36

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-kwiecień-11 w ramce <news:6eke1652emtp$.dlg@trenerowa.karma>
pędzel Nowy lepszy tren R zmalował:

> [...]
> zmalował:

> No pewnie, że jest bardzo ważna! Dla niektórych jest jedyna i najważniejsza

O, np. dla nich:
http://bit.ly/gxGSyI

110. Data: 2011-04-14 12:39:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:6eke1652emtp$.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> zmalował:

> No pewnie, że jest bardzo ważna! Dla niektórych jest jedyna i

Zacytuję Ci Pratchetta, dobrze?
"Pewnego dnia obudziła się z przerażającą świadomością, że żyje z
brzemieniem wspaniałego charakteru. Po prostu. Aha, i niezłych włosów.
Właściwie to nie charakter był problemem, lecz "ale", które ludzie zawsze
dodawali, kiedy o tym wspominali. "Ale za to ma wspaniały charakter",
mówili. Właśnie brak wyboru tak ją irytował. Nikt jej nie spytał przed
narodzinami, czy woli wspaniały charakter, czy raczej paskudny charakter, a
za to ciało, które wciśnie się w suknię rozmiaru dziewiątego. Ludzie usilnie
starali się ją przekonać, że uroda to tylko zewnętrzna forma, liczy się
wnętrze - tak jakby jakiś mężczyzna zakochał się kiedyś w parze nerek."

MK, ciągając TRnera po opłotkach

dla Hanki i dla mnie, czyli najhotniejszych hotmamów psp'su ;)
Polacy zaczęli myśleć.
zabawa
Pimpuś Lebowski - ekspert od "uczłowieczania" KOBIET
Być ORAZ nie być - oto jest odpowiedź.