Rosyjska pułapka

111. Data: 2011-04-14 12:46:25

Temat: Re: Rosyjska pułapka
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-kwiecień-11 w ramce <news:io6ptf$7l8$1@news.onet.pl> pędzel Vilar
zmalował:

> [...]
> brzemieniem wspaniałego charakteru. Po prostu. Aha, i niezłych włosów.
> Właściwie to nie charakter był problemem, lecz "ale", które ludzie zawsze
> dodawali, kiedy o tym wspominali. "Ale za to ma wspaniały charakter",
> mówili. Właśnie brak wyboru tak ją irytował. Nikt jej nie spytał przed
> narodzinami, czy woli wspaniały charakter, czy raczej paskudny charakter, a
> za to ciało, które wciśnie się w suknię rozmiaru dziewiątego. Ludzie usilnie
> starali się ją przekonać, że uroda to tylko zewnętrzna forma, liczy się
> wnętrze - tak jakby jakiś mężczyzna zakochał się kiedyś w parze nerek."

Gdyby Pratchett miał rację, zakochałbym się już dawno w jakiejś tam lepszej
Dodzie czy innym ersatzu kobiety. I zakochiwałbym się co krok, bo "tego
kwiatu jest pół światu". Nie mylmy pożądania i fascynacji z miłością. A
głównie z polityką :)

Powracający z opłotków tren R

112. Data: 2011-04-14 13:43:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2011 14:28:22 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:2yg0jnuxfcwi$.dlg@trenerowa.karma...

> Masz, prezencja jest bardzo ważna.(...)

No a co z ortografią???
;-PPP

113. Data: 2011-04-14 13:45:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2011 14:35:13 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> [...]
> zmalował:

> No pewnie, że jest bardzo ważna! Dla niektórych jest jedyna i najważniejsza

Dla niektórych??? - dla ponad 50 procent społeczeństwa!!!
:-PPP

114. Data: 2011-04-14 13:49:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2011 14:39:10 +0200, Vilar napisał(a):

> Ludzie usilnie
> starali się ją przekonać, że uroda to tylko zewnętrzna forma, liczy się
> wnętrze - tak jakby jakiś mężczyzna zakochał się kiedyś w parze nerek."

Jakbyśmy nerki mieli na wierzchu, to też byłyby oceniane.

Ale cóż, do dyspozycji jest tylko to, co faktycznie na wierzchu. Jak nic
nie ma wartego uwagi, no to... zagłębić się trza w charakter... a tu już
można sobie do woli jechać.

115. Data: 2011-04-14 20:18:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-14 15:43, Ikselka pisze:

> No a co z ortografią???
> ;-PPP

Podobno jej brak daje nadzieję na intensywny rozwój w innej dziedzinie. ;)

Ewa

116. Data: 2011-04-14 20:48:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2011 22:18:02 +0200, medea napisał(a):

> Podobno jej brak daje nadzieję na intensywny rozwój w innej dziedzinie. ;)

Można zostać prez(yd)entem! Z dobrą prez(yd)encją!
:-D

dla Hanki i dla mnie, czyli najhotniejszych hotmamów psp'su ;)
Polacy zaczęli myśleć.
zabawa
Pimpuś Lebowski - ekspert od "uczłowieczania" KOBIET
Być ORAZ nie być - oto jest odpowiedź.