Roundup - jak uzyc aby byly efekty - nowy trawnik

21. Data: 2010-06-06 16:31:35

Temat: Re: Roundup - jak uzyc aby byly efekty - nowy trawnik
Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
news:hughl3$fvs$1@news.vectranet.pl...
> Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> Hejka. Chyba Rofosat 360 SL. :-)
> Pozdrawiam korekcyjnie Ja..cki

No oczywiście. Jakaś "ślepota wieczorna" mnie
dopadła jak zczytywałem z etykietki.
pozdrawiam kajająco (się) :)

22. Data: 2010-06-15 21:39:16

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BbT" <m...@g...com.a.spam.jest.be> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4c08d3d0$...@n...home.net.pl...

> Oczywiscie. Nie pamietam dokladnie, ale mozna wysiewac w tym miejscu juz
> po 2-3 tygodniach od opryskow, a pewnie nawet szybciej. Roundup dziala
> tylko na te rosliny, ktore go wchlona. Teoretycznie jak wyschnie, to juz
> niczemu nie zaszkodzi. Oczywiscie lepiej troche odczekac, ale tez nie za
> dlugo, bo cie chwasty wyprzedza.
Roundoup rozkłada się w kontakcie z ziemią prawie natychmiast /miara czasu
ogrodowa/
30 lat temu kupiłem pole, perzu było tyle że wygladał jak łaka
Wypryskałem, warto dodać Ludwika lub czegoś podobnego aby dokładnie zwilżyć
liscie
przez dwa tygodnie nic się nie działo\
w trzecim każdego dnia było widać - wyschło - korzenie tez
przeorałem, sypnełem nawozów, zabronowałem czy talerzówką już nie pamietam
posiałem grykę która jest bardzo wrażliwa na wszelka chemię
wyrosła pięknie
w kilka lat później brałem pod zasiewy zaniedbana łąkę
wszystko tak samo tylko nawozu dałem dwa razy wiecej i posiałem gorczycę
wyrosła jak krzaki i wytłumiła nawet osty
SJS

23. Data: 2010-07-05 19:53:14

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-06 18:31, michalek pisze:
> "Dirko"<j...@w...pl> wrote in message

Pan to masz chyba jakąś wadę albo braki.
;-)

> No oczywiście. Jakaś "ślepota wieczorna" mnie
> dopadła jak zczytywałem z etykietki.
> pozdrawiam kajająco (się) :)

Ortografia
Sczytywać czy zczytywać. Wiem, że poprawna jest forma sczytywać w
odniesieniu do znaczenia 'przy robieniu korekty: czytając sprawdzić
tekst z tekstem oryginalnym': Sczytać maszynopis z rękopisem. Ale czy
poprawna jest ta forma również w odniesieniu do sczytywania danych z
kodu kreskowego za pomocą czytnika kodów. A co ze sczytywaniem danych z
nośników cyfrowych?
Przedrostek z- ma w polszczyźnie trojaką, zgodną z wymową pisownię (zob.
reguła 35 zasad pisowni polskiej) jako z-, s- oraz ś- (por. formy
splątać, spłacić, ściec, ścienieć, zrumienić, zrymować itp.), ponieważ w
niektórych wyrazach dochodzić może do upodobnienia grup spółgłosek na
granicy rdzenia i przedrostka, co znajduje odzwierciedlenie także w
ortografii. Dlatego też bez względu na znaczenie (starsze czy nowsze)
wyrazu tylko zapis sczytywać jest poprawny i odnotowany w słownikach.
Inna rzecz, że na stronach internetowych spotkać można ponad dwa razy
więcej form z błędnym zapisem !zczytywać niż form poprawnych
ortograficznie! Użytkownicy języka prawdopodobnie dążą w ten sposób do
zróżnicowania dwóch form, !zczytywaniem bowiem nazywa się wyłącznie
czynności związane z nośnikami danych, liczników itp.
Katarzyna Wyrwas
http://www.poradniajezykowa.us.edu.pl/baza_archiwum.
php?POZYCJA=80&AKCJA=&TEMAT=&NZP=T&WYRAZ=

pozdr. korektorsko Jerzy

Jaka roślinka na skarpę
Co mi żre liście winogron?
Babesia canis