Rovamycine

1. Data: 2006-07-06 20:45:16

Temat: Rovamycine
Od: "Mariusz" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio dowiedziałem się, że przyjmowanie antybiotyków takich jak
rovamycine może z spowodować grzybicę. Czy mógłby ktoś tą informację
potwierdzić lub zanegować i w miarę możliwości jakoś uzasadnić?
Niedawno lekarz mi przepisał ten lek, ale nic o takich skutkach mi nie
powiedział i sam próbuję się czegoś dowiedzieć.

Pozdrawiam

M.

2. Data: 2006-07-07 16:18:52

Temat: Re: Rovamycine
Od: "asid" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy antybiotyk źle stosowany może wywwołać grzybicę. Lekarz
poinformował z pewnością jak go należy przyjmować. Nie ma więc co
panikować.

3. Data: 2006-07-08 08:02:37

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje dodatkowo zazywac Lakcid albo Trilac, zeby tej grzybicy zapobiec.
Mozna kupic bez recepty. Albo pic duzo jogurtow, zeby uzupelniac flore
bakteryjna.

omron 705 it
Guz na jajniku
półpasiec :-((((