Rowamycyna - na co to za lek?

1. Data: 2003-05-28 11:36:50

Temat: Rowamycyna - na co to za lek?
Od: "pioded" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz wipisał mi na recepcie właśnie ten lek. Nie wiem czy dobrze
odczytałem nazwe. Na co jest ten lek i ile kosztuje? Bardzo prosze o
odpowiedź.
Pozdrawiam
pioded

2. Data: 2003-05-28 12:03:34

Temat: Re: Rowamycyna - na co to za lek?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pioded" <p...@p...onet.pl> writes:

> Lekarz wipisał mi na recepcie właśnie ten lek. Nie wiem czy dobrze
> odczytałem nazwe. Na co jest ten lek

Nie wiesz, na co jestes chory? Bylo zapytac...

MJ

3. Data: 2003-05-28 12:16:19

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz wipisał mi na recepcie właśnie ten lek. Nie wiem czy dobrze
> odczytałem nazwe. Na co jest ten lek i ile kosztuje? Bardzo prosze o
> odpowiedź.

Nie znam takiego leku, prawdopodobnie inaczej się nazywa. Zapewne chodzi o
jakis antybiotyk.

t.

4. Data: 2003-05-28 14:13:18

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Spiramycyna - antybiotyk makrolidowy.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik deekspierdyzacji Usenetu.

Pytanie trochę nie związane z grupą-sorry
choroby sluzowki jamy usnej
co na pocenie dłoni???
hormony a żyły
kuracje kontuzji