Rower 16"

71. Data: 2005-05-19 07:47:39

Temat: Re: Rower 16" [lekko OT - dlugie]
Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisała:

> Mam wrażenie, że to Ty histeryzujesz. Moje się po prostu nauczyły/uczą.

mozesz "miec wrazenia" - rozne

Czy ja gdzies napisalem "nie nauczy sie za chiny ludowe",
czy operowalem pojeciami: "nauczy sie wolniej/szybciej",
"mniej/wiecej sie poobija".

> ROTFL!!!
> (podpowiem Ci, że dyskutujesz z magistrem matematyki)

ROTFL - az wstyd sie teraz przyznac, ze ksztalcil
sie czlowiek w _tym_samym_kraju_. No pieknych mamy
matematykow... znaczy matematyczki.

Ktorym trudno zrozumiec, ze do obalenia tezy,
ze "kask podnosi bezpieczenstwo na placu budowy"
nijak sie ma stwierdzenie "to jakim cudem
wybudowano piramidy i te wszystkie miasta,
do czasu upowszechnienia sie kaskow".

> Ale ponieważ powyższe zdanie odbieram jako obrażanie mojej osoby ... EOT

A odbieraj jak chcesz.

Jak ktos spiewa falszujac, to stwierdzam, ze wlasnie falszuje.
I nie zmienie zdania, nawet gdy zacznie mi wymachiwac
przed oczyma dyplomem z akademii muzycznej.

v.

72. Data: 2005-05-19 07:51:58

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja swój też oplułam :-))))

a ja nie mam zwyczaju pluc na komputer,
ale ja jestem z innej bajki ;)

v.

73. Data: 2005-05-19 07:53:10

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze w diabły, ale Twoje posty
Vax mnie niestety powstrzymują:

> Jak ktos spiewa falszujac, to stwierdzam, ze wlasnie falszuje.

Ale Twoje twierdzenie, że ktoś właśnie fałszuje wcale nie musi oznaczać, że
ten ktoś rzeczywiście fałszuje. Ot po prostu, to tylko Twój pogląd na
muzykę.

PC

74. Data: 2005-05-19 07:53:12

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał:

> Tlumaczenie po raz N-ty zaleznosci pomiedzy odpowiednim
> rowerkiem a statystyczna iloscia siniakow nasuwa raczej
> skojarzenia z betonem niz umyslem scislym.

Dawanie do zrozumienia po raz n-ty, że niektórzy dyskutanci mają po prostu w
DUUUUUU.... Twoje statystyki, zależności, wyliczenia (i nie znaczy to w
żaden sposób, że ich nie rozumieją), nasuwa skojarzenia już nawet nie z
betonem, lecz z najwyższej jakości stopem wolframu.

M.

75. Data: 2005-05-19 08:04:59

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisała:

> Dawanie do zrozumienia po raz n-ty, że niektórzy dyskutanci mają po prostu
> w DUUUUUU.... Twoje statystyki,

Problem w tym, ze ja nie pisze tego "dla niektorych".
Dla "niektorych" to ja cierpliwie tlumacze.
I "niektorych" zmuszony jestem nazwac w koncu "betonem",
uzywajac wylacznie okreslenia, jakie "niektorzy"
zaczeli stosowac.

I tylko "niektorzy" na tej grupie uzywaj przedynamizowanych
okreslen.
Ale juz wiem, ze z Baranskiej jest taka matematyczka,
jak z jazdy 3km/h "zasuwanie, ze malo kola nie odleca".
Zaczynam sie uczyc tych Waszych eufemizmow ;))

Nie planujesz aby dolaczyc do grona chcacych mi
przykleic latke "wrog klasowy", czy "troll",
co w pewnych kregach jest "argumentem ostatecznym"
wzmocnianym (na wszelki wypadek) rytualem tarzania
sie po podlodze, napluciem w monitor (i pochwaleniu
sie tym) oraz wykrzyczeniem formulki amen, howgh lub EOT? :)

v.
PS. czy ja odnosze mylne wrazenie, ze nie masz juz do
napisania _niczego_ o rowerkach dzieciecych?
Ale jako troll, moge nie miec oczywiscie racji :)
Nie chwale sie dyplomami, nie znam dyskutantow z reala,
nie pisuje tu "od wielu lat". Przyszedl taki i wlozyl kij w mrowisko.
No, musi troll. Bo jak nie, to kto? Troll i juz.

76. Data: 2005-05-19 08:09:13

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Czyż <p...@b...pl> napisał(a):

> Ale Twoje twierdzenie, że ktoś właśnie fałszuje wcale nie musi oznaczać, że
> ten ktoś rzeczywiście fałszuje. Ot po prostu, to tylko Twój pogląd na
> muzykę.

Przypomnij, zeby Ci coś zaśpiewała przy najbliższej okazji. To trwale
zmieni Twój pogląd na muzykę...

--
s i w a
fałszująca

77. Data: 2005-05-19 08:15:07

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisała:
[...]
> A mnie przekonales. Widze wiele razy pedzacych przez park i robiacych
> straszny
> halas chlopczykow, ktorzy męczą sie na 4-kolowkach, ale nie chce wszczynac
> nowej
> wojny ;-)

Dziekuje :)
A wojna - masz racje. Choc tu sa raczej zamieszki,
jakis niespokojny i wiekszosci znany z podobnych akcji element...
...coz, "taka dzielnica" ;)

> Jestes moze fizykiem?

Nie, jestem informatykiem. Ale nie wiem, czy od wczoraj,
na tej grupie, przyznawac sie do tego, to nie bedzie obciach ;)

v.

78. Data: 2005-05-19 08:23:02

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał

> PS. czy ja odnosze mylne wrazenie, ze nie masz juz do
> napisania _niczego_ o rowerkach dzieciecych?

Nie mam ochoty na dyskusję z_Tobą_.
O rowerkach (czy czymkolwiek innym) będę rozmawiać z ludźmi, którzy czytają
ze zrozumieniem, to co piszę.

M.

79. Data: 2005-05-19 08:23:30

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Czyż" <p...@b...pl> napisał w
wiadomości news:nqe2528n40fz$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov
> [...]
> że
> ten ktoś rzeczywiście fałszuje. Ot po prostu, to tylko Twój pogląd na

Jesli matematyk plecie bzdury i mozna to wykazac posilkujac
sie elementarna logika, to plecie bzdury, a nie "jest to
tylko moj poglad na matematyke"

mozna tworzyc wlasne geometrie zmieniajac niektore aksjomaty,
ale logika jest jakby uniwersalna (wyjawszy "logike
mocno rozmyta" i "babska logike" ;))

I jesli ktos mowi, ze w totolotku wartosc oczekiwana
wygranej wynosi _ponizej_ polowy zainwestowanych srodkow
(polowa na wygrane, minus podatki), to inny ktos,
kto argumentuje "to jakim cudem szostki trafily juz
tysiace osob", moze zostac okreslony na wiele sposobow,
ale z pewnoscia nie jako "umysl scisly".

v.

80. Data: 2005-05-19 08:25:30

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> napisał

> O rowerkach (czy czymkolwiek innym) będę rozmawiać z ludźmi, którzy
> czytają ze zrozumieniem, to co piszę.

Aha - i z tymi, którzy nie dyskredytują w żaden sposób wiedzy czy
wykształcenia swoich rozmówców nie mając ku temu żadnych podstaw.

M.

wózek dla lalek
Komis/Sklep ABU-BU serdecznie zaprasza
metody wychowawcze
sklepy internetowe z zabawkami?polecacie które?
Niedosłuch a trzeci migdał