Róża

1. Data: 2001-08-12 08:39:49

Temat: Róża
Od: "TYGRYSKA" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak rozsadza sie roze? Mam na domu piekna pnaca roze.Znajomi ciagle mnie
prosza o rozsade. Probowalam juz chyba wszystkiego , bez
efektu. Moze ktos pomoc?
Gina :)

2. Data: 2001-08-12 16:13:34

Temat: Re: Róża
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, a probowalas przez odklady powietrzne? Juz troche na to chyba za
pozno ale mozesz na jednorocznym pedzie rozy naciac kore lub usunac jej
pasek, posypac rane ukorzeniaczem, oblozyc wilgotnym mchem lub gabka i
owinac folia przywiazujac ja dokladnie do pedu powyzej i ponizej naciecia.
Powodzenia, a co to za roza?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

TYGRYSKA napisał(a) w wiadomości: <9l5fd8$7cr$1@news.tpi.pl>...

3. Data: 2001-08-12 17:45:55

Od: "TYGRYSKA" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no roza pnaca .Ma juz prawie 40 lat

4. Data: 2001-08-17 08:43:13

Od: "michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchaj jest jeszcze jeden problem,
róża może być szczepioną odmianą szlachetną na podkładce róży dzikiej,
zazwyczaj tak się robi. Wtedy korzenie są z twardej sztuki rózy dzikiej
nie przemarzają, odporne na choroby suszę itp. ) a na tym szczepiona jest
odmiana szlachetna. Obejrzyj szyjkę korzeniową czy nie ma sladu po
szczepieniu lub okulizowaniu.
Wtedy dajesz znajomym gałązkę swojej róży, a oni na podkładce z róży dzikiej
( po prostu kłujący badyl ) szczepią odmianę szlachetną i cześć. Wymaga to
wprawy ale można spróbować.
michał

5. Data: 2001-08-17 13:47:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <m...@w...pl> wrote in message news:3b7cd837@news.vogel.pl...
> Wtedy dajesz znajomym gałązkę swojej róży, a oni na podkładce z róży dzikiej
> ( po prostu kłujący badyl ) szczepią odmianę szlachetną i cześć.

Roze dzikie sa najpiekniejsze.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2001-08-18 04:30:49

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości

..........>Roze dzikie sa najpiękniejsze.

Jednym bardziej odpowiada dziewucha z czworaków, a innym panienka z dworu.
Znawcy powinni posiąść obie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2001-08-19 17:19:58

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message
> Jednym bardziej odpowiada dziewucha z czworaków, a innym panienka z dworu.
> Znawcy powinni posiąść obie.

Zaszczepic panienke ze dworu na dziewusze z czworakow? :-)

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2001-08-20 09:46:50

Od: "michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedne i drugie są piękne tylko błyszczą w różnych warunkach. Tak róże jak i
kobiety.
michał

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:9lou00$l$1@hercules.iupui.edu...

> Zaszczepic panienke ze dworu na dziewusze z czworakow? :-)

> [...]

grill +wedzarnia
MONEY CAN'T BUY HAPPINESS!
Lista przebojow
problem z wierzbą !!