Re: Róża Jerychońska

From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Róża Jerychońska
Date: Fri, 25 Oct 2002 13:18:32 +0200

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:ap9dif$n85$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w
> wiadomości news:0EWt9.141575$Cz.13852308@twister.neo.rr.com...

> Dzieki z przypomnienie.... :-))))

> A ona encyklopedia widocznie jest kiepskawa skoro z haskowo-szwejkowym
> definicjantum nic wspólnego nie ma.....

> Kicz okropny..
> Pewno o jakimś przygłupie mowa, ale... też bym chętnie dłońmi ujrzał....
byz
> zasłaniania ócz powiekami...

> Jest! Nestety usiłują go nauczać w szkołach.

Ciekawe czy zrobiłeś w życiu coś dla poprawy stanu szkolnictwa?
Jeżeli tak to chwała Ci za to! Tylko dlaczego nadal Ci się nie podoba?
Jeżeli nie, to dlaczego narzekasz?

> I całe szczęście, że młodzi są na tyle rozgarnieci, że od Żeromskiego wolą
> zastanawiać się nad wpływem pir. na ostrz. żyl. , lub na wpł. pir. na. św.
> nie świętość a świeżość) mięs. w pir.

Wbrew temu co Ty sądzisz młodzi, są rozgarnięci i nie ograniczają
się do przemyśleń nad wpływem piramid ....... itd. :-).
No tak ale pewnie za Twoich czasów ...... itd.
"Ciekawy" masz sposób myślenia ;-)
Szkoda tylko że sztywne ramy umacniane, często niesłusznie,
na przestrzeni lat, zniewalają wielu ludzi ;-(

> Pozdrawiam
> Janusz

Pozdrawiam

Darek