Róża do garażu?

1. Data: 2009-11-03 09:09:08

Temat: Róża do garażu?
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka piennych róż w donicach, zastanawiam się, czy je opatulić na
zimę jak te rosnące w ziemi, czy może raczej wstawić do garażu,
ogrzewanego przez solary, więc panuje w nim temp. niska, ale nie mróz.
Małe garażowe okienka nie zapewniają jasności. Czy ona jest konieczna w
zimie?
--
Basia
http://bajarka.fotolog.pl/

2. Data: 2009-11-06 16:50:04

Temat: Re: Róża do garażu?
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
> [...]
> ogrzewanego przez solary, więc panuje w nim temp. niska, ale nie mróz.
> Małe garażowe okienka nie zapewniają jasności. Czy ona jest konieczna w

Myślę, że zadołować z donicami. Tak robiłam z balkonowymi miniaturami i
zimowały bez problemu.

Pozdrawiam, Barbara

Do Warszawiaków - Co to za drzewa?
zagadki o pszczołach