Róża - krzew nie kwitnie

1. Data: 2005-06-08 19:01:44

Temat: Róża - krzew nie kwitnie
Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Posadziłem kilka lat temu różę (krzew), której właściwie jedyną
ozdobą są zielone liście. Krzewi się niesamowicie, ma kilkumetrowe
roczne przyrosty. Miała pięknie kwitnąć a faktycznie pojawiają się
gdzieniegdzie małe białe kwiatki.
Czy wina leży w sposobie uprawy ,cięcia, czy też to jest po prostu
taka odmiana ? (nazwy nie pamiętam)
Waham się jeszcze przed jej całkowitym wycięciem.

pozdrawiam
leku

2. Data: 2005-06-08 19:05:40

Temat: Re: Róża - krzew nie kwitnie
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leku" <l...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ozdobą są zielone liście. Krzewi się niesamowicie, ma kilkumetrowe
> roczne przyrosty. Miała pięknie kwitnąć a faktycznie pojawiają się

może właściwa róża Ci wymarzła podczas jakiejś zimy i tylko podkładka odbija
i kwitnie?
spróbuj przypomnieć sobie nazwę i poszukaj jak powinna wyglądać
jeśli to podkładka, to może uda Ci się coś na niej zaszczepić :)

pozdr
Ania

3. Data: 2005-06-08 19:22:01

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może właściwa róża Ci wymarzła podczas jakiejś zimy i tylko podkładka
> odbija
> i kwitnie?

chyba masz rację bo to co odbija ze szlachetną odmianą niewiele ma wspólnego

> spróbuj przypomnieć sobie nazwę i poszukaj jak powinna wyglądać
> jeśli to podkładka, to może uda Ci się coś na niej zaszczepić :)

Oj nazwy sobie raczej nie przypomnę a ze szczepieniem róż nie mam
doświadczenia. Kiedy taką operację należy przeprowadzić ?

pozdrawiam
leku

4. Data: 2005-06-08 19:39:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj nazwy sobie raczej nie przypomnę a ze szczepieniem róż nie mam
> doświadczenia. Kiedy taką operację należy przeprowadzić ?
>
> pozdrawiam
> leku

Wywal ją na ognisko, za kilka zł kupisz nową,ładną.
Róże oczkuje się na młodych,jednorocznych podkładkach.
Aby z oczka wyrósł krzak,trwa kilka lat.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2005-06-08 19:51:12

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wywal ją na ognisko, za kilka zł kupisz nową,ładną.
> Róże oczkuje się na młodych,jednorocznych podkładkach.
> Aby z oczka wyrósł krzak,trwa kilka lat.
> Pozdrawiam.Mirzan

I tak też zrobię.
Dzięki za odpowiedzi.

pozdrawiam