Róże!

1. Data: 2000-11-27 09:30:55

Temat: Róże!
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że miłośnicy i miłośnicy róż, szczególnie starych, oglądali
program "Ogrody bez granic" w sobotę? Ale piękne okazy były!

Swoją drogą, róża pnąca rozpięta na czynmkolwiek - czy to możliwe, żeby pędy
miały tak po dziesięć metrów, czy też po prostu dosadzili kilka krzaków w
rzędzie? Na filmie nie było widać.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-11-27 11:13:06

Temat: Re: Róże!
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Dziesiec metrow to mozliwe, jesli byly to stare ramblery. biale drobne
kwiatki zebrane w spore kwiatostany. jesli kwiaty wygladaly na duze, to
raczej bylo kilka egzemplarzy.
a programu, psiakrew, nie ogladalam...
Dorota

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

3. Data: 2000-11-27 13:27:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorota Nowicka" <d...@n...gov.pl> napisal w wiadomosci
> Dziesiec metrow to mozliwe, jesli byly to stare ramblery. biale drobne
> kwiatki zebrane w spore kwiatostany. jesli kwiaty wygladaly na duze, to
> raczej bylo kilka egzemplarzy.

To byla odmiana 'Rambling Rector', dosc duze biale kwiaty pojedyncze.
Byla tez róza damascenska, bengalaska...ale co Cie bede stresowac - p.
nizej;)

4. Data: 2000-11-27 16:47:14

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

aaaaa....Rambling Rector....to wszystko tlumaczy. ona moze miec nawet 15
metrow...
Dorota

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

Nowe dziwności
Róże
Re: Juka