Rozmawianie z dziewczynami-wymyślanie tematów do rozmów

1. Data: 2002-02-01 14:31:36

Temat: Rozmawianie z dziewczynami-wymyślanie tematów do rozmów
Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 15 lat, chodzę do III klasy gimnazjum i chodzę do klasy z pewną
dziewczyną, którą kocham. Próbuję, więc ją poderwać. Staram się z nią trochę
(dużo) rozmawiać, ale mam pewien problem:
Tematy do rozmów wymyślam na dzień przed rozmową - czyli codziennie od
niedzieli do czwartku- bo podczas samej rozmowy, mało mogę wymyśleć nowych
tematów do rozmów. Nie zawsze wystarcza mi tych tematów do rozmów, a poza
tym chciałbym rozmawiać bez przygotowywania się do tego, żeby umieć wymyślać
te tematy do rozmów podczas samej rozmowy. Widzę jak niektózy gadają długo z
dziewczynami i sądze, że oni nie przygotowują się do tego na dzień przed,
tylko wszytko, a przynajmniej duuuuuuużą większość wymyślają podczas samej
rozmowy z jakąś dziewczyną.

Jak pracować nad tym/co robić, żeby umieć wymyślać tematy do rozmów z
dziewczyną podczas samej rozmowy?
Bardzo proszę o pomoc.

1. Data: 2002-02-01 14:35:49

Od: "wojtekf" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@w...pl> wrote in message news:3c5aa5d4@news.vogel.pl...
> [...]
> rozmowy z jakąś dziewczyną.
>
> Jak pracować nad tym/co robić, żeby umieć wymyślać tematy do rozmów z

No coz :))
wg. mnie nie powinienes odkladac spraw na ostatnią chwilę
gdy wrocisz po lekcjach do domu :
1. umyj rece
2. zjedz obiad
3. umyj rece
4. odrob lekcje
5 i kolo 16.00 zamiast jak zwykle dopiero o 21.00
zacznij wymyslac tematy do rozmow :)

Prawdziwi profesjonalisci przygotowują sie miesiącami ,
a ty naiwnie wierzysz ze marne pare minut przyniesie Ci efekty.

powodzenia

Lew

1. Data: 2002-02-01 14:39:03

Od: "Łukasz" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojtekf <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3e8ts$1r1$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Prawdziwi profesjonalisci przygotowują sie miesiącami ,
> a ty naiwnie wierzysz ze marne pare minut przyniesie Ci efekty.

Nabijasz sie z gościa, a dla niego to naprawdę duży problem. Sam miałem
(mam) takie problemy, ale chyba bym je trochę inaczej próbował rozwiązać.
Jedno jest pewne, nie ma nic gorszego niż cisza na randkach :(

Łukasz

1. Data: 2002-02-01 14:59:43

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno jest pewne, nie ma nic gorszego niż cisza na randkach :(

Cisza jest znacznie lepsza niz gadanie glupot :-)

1. Data: 2002-02-01 15:00:37

Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz" <o...@w...pl> wrote in message

> Nabijasz sie z gościa, a dla niego to naprawdę duży problem.

Niekrurzy niestety tak maja :( Jak ich cos nie dotyczy to sie z tego u innych
nabijaja.

> Sam miałem (mam) takie problemy,

Ja niestety podobnie... ale ostatnio jest troche lepiej :)

> ale chyba bym je trochę inaczej próbował rozwiązać.

No jednym ze sposobow - u mnie dziala - jest po prostu mowic to co Ci akurat do
glowy przyjdzie... i nie zastanawiac sie nad tym co bedzie dalej... zwykle jakos
sie wtedy rozmowa klei... moza co prawda cos wtedy od czasu do czasu palnac
nienajszczesliwszego, ale sytuacja jest i tak zwykle do opanowania :)
No i najwazniejsze... to oczywiscie odpowiednia osoba - nic na sile !

> Jedno jest pewne, nie ma nic gorszego niż cisza na randkach :(

Zgadzam sie calkowicie... straszna porazka :(

Konrad

1. Data: 2002-02-01 15:13:43

Od: "wojtekf" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz" <o...@w...pl>

> Nabijasz sie z gościa, a dla niego to naprawdę duży problem.

Ależ skąd. :)

> Jedno jest pewne, nie ma nic gorszego niż cisza na randkach :(

Wydalo sie , wydalo , jestes rodzicem ,
to wlasnie oni uwazaja ze cisza to problem,
i kiedy w pokoju zaczyna zapadac cisza od razu
wpadają pod pretekstem np poscierania kurzow:))

W.

1. Data: 2002-02-01 15:13:55

Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek" <w...@i...com> wrote in message

> Cisza jest znacznie lepsza niz gadanie glupot :-)

Eeeee tam... wcale nie - ja sobie czasem bardzo lubie o glupotach pogadac :)
Nawet calkowicie bez sensu... musisz sprobowac - nie jest tak zle... chciaz
wiadomo - kwestia gustu.

Konrad

1. Data: 2002-02-01 15:21:34

Od: "Łukasz" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Kwiatkowski <k...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3eb79$r24$...@n...tpi.pl...

> [...]
:)
> Nawet calkowicie bez sensu... musisz sprobowac - nie jest tak zle...

Zależy jeszcze co sie ma na myśli mówiąc "głupota". A cisza na pewno jest
gorsza dla faceta, bo kobiety chyba już tak mają, że facetów, którzy mało
mówią postrzegają jako nudnych, przynajmniej te które ja spotykam.

Łukasz

1. Data: 2002-02-01 15:22:52

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale trudno jest cokolwiek mowic przy długich namietnych pocałunkach z
języczkiem i palcem w...

1. Data: 2002-02-01 15:25:56

Od: "Łukasz" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojtekf <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3eb4t$q5m$...@n...tpi.pl...

> [...]
> to wlasnie oni uwazaja ze cisza to problem,
> i kiedy w pokoju zaczyna zapadac cisza od razu
> wpadają pod pretekstem np poscierania kurzow:))

A co widzisz to po charakterze pisma? :)))
Nie, nie jestem rodzicem i wydaje mi sie że to właśnie dla młodego pokolenia
jest to chyba większym problemem niż to kiedyś było.

Łukasz

Szukasz swego miejsca bo nie jestes sam
Piatek z Pankracym 2 - pochwała zoofilii?
Jak zawijać wiersze tekstu?
*X*X*X F-R-E-E ? H-A-C-K all Membersites ! 3293
- - - HACK the MEMBERPAGES - Dont pay ! - - - 4172