Rozmiar JEST ważny!

11. Data: 2011-10-24 12:35:16

Temat: Re: Rozmiar JEST ważny!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2011 10:12:49 +0200, medea napisał(a):

> Kto z kim przestaje, takim się staje. ;-P

Zgłupiałaś???
;-PPP

--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

12. Data: 2011-10-24 12:35:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2011 10:24:10 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Tak. Rozmiar głupoty czasem bardzo ważny jest.

A sio, desko!
;-P

13. Data: 2011-10-24 12:41:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2011 12:04:32 +0200, michał napisał(a):

> Na szczęście nie na długo głupota pozostaje.

Ale to dopiero w Twoim wieku ;-PPP

14. Data: 2011-10-24 16:09:02

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-24 14:41, Ikselka pisze:

> Ale to dopiero w Twoim wieku ;-PPP

Zawsze mi mijała najdalej po godzinie.

michał

15. Data: 2011-10-24 19:04:25

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 24, 11:11 am, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

> Zależy, który kanon ksiąg przyjąć.
> Klasyczny czy dobrany przez Dana Browna ?

I tym optymistycznym akcentem: adios grupa :-)
Było miło w porywach :-)

16. Data: 2011-10-24 20:13:10

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-24 21:04, K. pisze:

> I tym optymistycznym akcentem: adios grupa :-)
> Było miło w porywach :-)

No coz, tutejsze krajowe czubki nie mialy jakos najmniejszych problemow
z adaptacja.
Szok jak ten zagrabaniczny zmywak rozmiekcza.

Dlaczego oni są fucking angry?
nowy topik :-)
dobre forum; witam P.Dębskiego
"Sadzić, palić, zalegalizować!"