Rozmowy z Panslavistą

31. Data: 2006-04-27 06:28:31

Temat: Re: Rozmowom z Panslavistą NIE
Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower napisał(a):

> Oj przesadzasz, przecież zawsze gdy ktoś napisze o mięsku na obiadek dodając
> do tego jakiś błąd ortograficzny, to wcale nie jest cicho.

Wtedy jest żartobliwie i lekko komentowane, bez pamiętania o tym dłużej
i bez konsekwencji,a także bez niechęci dla autorów tych błędów czy
zdrobnionek.
A w przypadku rasizmu żarty się skończyły.
--
pa, BBjk
http://republika.pl/bajarka/galerie/ludzie/strony/ru

32. Data: 2006-04-27 07:16:46

Od: " JaMyszka" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk napisała:

> bre?
>
> Niewiele jest spraw, dla których absolutnie nie znajduję
> wytłumaczenia, ani usprawiedliwienia. Do takich należy ksenofobia i
> rasizm. I nie mam zamiaru tolerować propagowania rasizmu.

W tym jesteśmy zgodne:)

> Przepraszam, że zaburzam Ci błogie poczucie zgody - jednak czasem należy
> wyartykułować swój protest, choćby po to, by bez obrzydzenia móc
> popatrzeć w lustro.

Nie zaburzasz;)
Tym bardziej, że Twoje posty są wyważone i przedstawiają poglądy, a nie
są to emocje:)

> Podobnie, kiedy widzę bite dziecko - nie odwracam głowy, mówiąc, ze
> ładna pogoda. Lub, że pada deszcz.

Ja tak też mam:) Nawet w realu!

> Myślę, ze za chwilę grupa wróci do swoich konstytucjonalnych zadań,
> będziemy nadal gotować, piec, mieszać w garach.

Jestem tego pewna:)

> W długi weekend wybieram
> się na Słowację m.in. na smardze i nie omieszkam sie pochwalić
> ewentualnymi plonami i wytworami z nich.

Życzę miłego wypoczynku i udanych zbiorów.:) Ja nie znam smaku smardzy:|

> Przy moim stole jest miejsce
> dla wielu rozmaitych osób - ale nie dla tych, którzy poniżają inne nacje.

Może masz rację;] Obyś nigdy nie miała dylematu, gdy ktoś taki wejdzie do
Twojej rodziny;/

--
Pozdrawiam :)
JM

33. Data: 2006-04-27 10:26:48

Od: "AcinwożdżD" <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " JaMyszka" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> O.K. ...
> Mówisz: "takiego"...
> Wg mojej wiedzy i doświadczeń, nie jest to w tej postaci pozytywne
> wskazanie
> osoby:(

Bo osoba nie jest pozytywna.
I to wyraźnie mówię: JEST NEGATYWNA!

> I nie uchodzi, mówiąc o kimś, naruszać jego dobra osobiste.

Ale chuligana nazywamy chuliganem, rasistę rasistą, a nie tylko, że jest to
ktoś, kto miał trudne dzieciństwo i że ma prawo nie lubić innych ludzi.

> I przyznam Ci się, że najbardziej mnie boli, jak w stosunku do kogoś,
> używa
> się niepochlebnych określeń lub wręcz mu się ubliża.
> I nie chcę Ci tego mówić tylko na ucho, ale pragnę, by Twa świadomość
> przyjeła
> do wiadomości, że takie posty sprawiają mi przykrość:(

Życie jest chwilami okrutne - nawet w bajce o Czerwonym Kapturku.
(towarzyszu Kawon, nie bierzcie tego ostatniego do siebie)

> Chwila...
> W tym zdaniu widzę małą manipulację mojej osoby.
> Wiem o tym co należy robić i zakładam, że Ty wiesz iż ja to wiem, więc
> ten zwrot w stosumnku do mnie odbieram jako nakaz - co trzeba robić!
> A tu kłania się konstytucja i moje niepodważalne prawo wyboru!

Upadek realnego socjalizmu zwrócił ludziom złe rozumienie wolności -
wolność, to nie "robię co mi się chce lub nie chce", ale wolność to
samoistne świadome ograniczanie się. Jestem wolny, bo nie musi nade mną stać
pałkownik!

> Więc wybacz, że nie wykażę postawy spolegliwej i powiem: - sam załatwiaj
> swoje sprawy - boś mi ani rodzina, ani wódki z Tobą nie piłam!

"Niech na świecie gdzieś tam wojna, aby polska wieś spokojna"

> Poza tym, podstawowym obowiązkiem netowicza, jest przestrzeganie zasad
> netykiety, która to już na początku mówi, by pisać posty związane z
> tematyką
> grupy!

Np. może jakiś przepis kanibali, co?
Zgodnie z opisem grupy, o jedzonku... można podyskutować o metodach
wyrywania oczu...
Niestety Myszko czasem warto przewartościować na chwilę tematykę grupy,
choćby właśnie dla samej grupy.
Po to, aby potem w kuchni robiąc jedzenie według tutejszego przepisu nie
mieć w pamięci, że podał go jakiś ...żerca.
I dlatego rozmowom z Panslavistą NIE.
Choćby z prostej tylko estetyki pożywienia, a nie poruszając już spraw
głównych i oczywistych, co jak słusznie napisała Ewcia - albo ktoś wie co to
jest rasizm, anty...(wpisz każdą nację), albo się nie rozeznaje i takim go
Panie Boże stworzyłeś, takim go masz

> Pytam się, więc Ciebie, dlaczego ma miejsce ta nasza (dość długa)
> dyskusja?!
> Hę?

Bo poziom agresji w polskim internecie jest tylko szczytem góry lodowej,
którą to jest całe społeczeństwo.
I po to, abym już tylko ja prywatnie sam dla siebie mógł poczytać o jedzeniu
w normalnej atmosferze, a nie pośród opinii i zachowań, które odbierają mi
apetyt ;-)

dżdżownica

34. Data: 2006-04-27 16:01:34

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:

> [...]
> ewentualnymi plonami i wytworami z nich. Przy moim stole jest miejsce
> dla wielu rozmaitych osób - ale nie dla tych, którzy poniżają inne nacje.

Dzieki za wyrazenie tego, co wielu z nas czuje. Niestety, historia
wielokrotnie obrazuje, jak cywilizacje upadaja pod nawalnica
barbarzyncow i obawiam sie, ze i tu tez tak sie dzieje. W ramach walki
z barbarzynstwem, przypomne wycieczke na smardze:

Kilkanascie lat temu mieszkalam w Gorach Skalistych i tam wybralismy sie
ze znajomymi na smardze w ich specjalne miejsce. Dotarlismy nad rzeke i
tam wzdluz brzegow wsrod wysokich topoli na lakach (uonkach) zaczelismy
szukac smardzy. Nagle kolega wydal z siebie okrzyk, stanal jak wryty i
krzyknal - stoj, stoj, ani kroku! Patrzymy, a przed nami cale polacie
smardzy, jedna przy drugiej, piekne, dorodne, jasne w kolorze, doslownie
bylo ich tyle, ze wracalismy w to miejsce przez kilka dni, i zbieralismy
godzinami. Oprocz tych, ktore zjedlismy na obiad i tych, z ktorych
zrobilam pasztet, reszte zamrozilismy w malych porcjach podduszone w masle.

Bylo i na prezenty, i na niesamowite dania z sarniny, i na pierogi
pieczone, i na makaron ze smardzami i maslem, i na wiele sniadan z
jajecznica ze smardzami - byl to niesamowity, niepowtarzalny rok.

Czego i Tobie serdecznie zycze
Magdalena Bassett

35. Data: 2006-04-27 16:13:52

Od: "AcinwożdżD" <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości
[...]

> [...]
[...]

> wydal z siebie okrzyk, stanal jak wryty i krzyknal - stoj, stoj, ani

Na nic się zdały tegoż okrzyki...

> [...]
> dorodne, jasne w kolorze, doslownie bylo ich tyle, ze wracalismy w to
> miejsce przez kilka dni, i zbieralismy godzinami.

Tak, tak!
Tak właśnie postępują Basbażyńcy - wyrwą wszystko z korzeniami i zamienią
Przyrodę w klepisko.
Tak czynią Basbażyńcy, co przybywsy do obcego sobie kraju grabią, ile się
da.
Piękny opis!

dzdżownica

36. Data: 2006-04-27 16:41:15

Temat: Jak zbierac smardze
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Podstawa jest maly ostry noz: przyciac grzyb okolo 1/2 cm powyzej
powierzchni ziemi. Mala szczoteczka czy pedzelkiem oczyscic z piasku.
Ulozyc w koszyku, w nie wiecej niz podwojnej warstwie. W ten sposob nie
trzeba smardzy myc przed uzyciem,zaledwie przebrac, czy sie jakis mech
lub trawa nie zaplataly. Suche smardze lepiej smakuja i sa latwiejsze w
obrobce.

Magdaena Bassett

37. Data: 2006-04-28 07:41:48

Temat: Re: Rozmowom z xxx NIE
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
[...]
> ps. plonk

Plonkujesz za poglady czy za trollizm?
pozdr. Jerzy

38. Data: 2006-04-28 07:45:04

Od: "AcinwożdżD" <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> [...]
>
> Plonkujesz za poglady czy za trollizm?

Wy towarzyszu Kawon, to macie tę obsesję z poprzedniej epoki, że za każdym
węgłem stoi natowski szpieg. Tylko teraz wam się przerzuciło na Internet i
każdy komu nie po drodze z wami to troll.

d.

39. Data: 2006-04-28 07:57:18

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

AcinwożdżD napisał(a):
[...]
> Bo poziom agresji w polskim internecie jest tylko szczytem góry lodowej,
> którą to jest całe społeczeństwo.

Usenecie!

> I po to, abym już tylko ja prywatnie sam dla siebie mógł poczytać o
> jedzeniu w normalnej atmosferze, a nie pośród opinii i zachowań, które
> odbierają mi apetyt ;-)

To przede wszystkim twoja zasługa. Długo na to pracowałoś.

> dżdżownica

Masz ostatnią szansę na odszczekanie wszystkiego, jak nie to znikniesz z
Usenetu.
Być może na zawsze. Podobnie jak zniknął Expierd.
pozdr. ekologicznie Jerzy

40. Data: 2006-04-28 07:58:26

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 28 avril 2006 ŕ 09:41:48, dans <e2sh3i$nu7$3@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> [...]

> Plonkujesz za poglady czy za trollizm?
> pozdr. Jerzy

Nie plonkuje "za cos". Po prostu nie mam ochoty czytac.

Ewcia

--
Niesz

Szparagi Spinacze - szukam przepisu...