Re: Rozmowy aniołów

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rozmowy aniołów
Date: Sun, 25 Oct 2009 00:42:15 +0200

-------------- Jak

> Ech. Jak wiadomo, zwrot "jak wiadomo" i jego wersja - mocniejsza - "jak
> powszechnie wiadomo" to zwroty używane w pracach naukowych oznaczające
> odpowiednio "Gdzieś to było napisane..." oraz "Gdzieś ktoś to cytował ale
> nie chce mi się sprawdzić."
> Serdecznie pozdrawiam.
"jak powszechnie wiadomo" czy też "jak wiadomo" to manipulacja. Używają jej
ci, którzy chcą przemycić kłamstwa w swoich tezach- najczęściej politycy
(będący na usługach służb specjalnych i biznesu) czy tak zwana "trzecia
władza" będąca na usługach polityków. "Jak powszechnie wiadomo, metody
zastosowane przez tego terapeutę są zakazne w wielu krajach, między innymi w
USA" pisał ktoś przebrany za dziennikarza sekując mojego znajomego. Pisał do
wielu ludzi- czytelników gazety, lecz tylko bardzo niewielu wiedziało, że to
brednia: terapia ta nigdzie zakazna nie jest- w Polsce po prostu mało znana.
Chodziło o upierniczenie człowieka i zagarnięcie jego posadki- to wszystko,
ale sądząc choćby z komentarzy pod artykułem- tłum żądał jego głowy.
Jak komuś się nie chce szukać czegoś, co czytał (jak czasem mnie)- to pisze
np: "kilka razy czytałem u różnych autorów"

> Ad rem. Anioły z braku, zapewne rozmawiają o braku tegoż. Co za tym idzie
> prowadzą jałową debatę o bytach abstrakcyjnych, popadając tym samym w
> większą frustrację.

Wiesz, ludzie w pewnym wieku (np po 80 roku) też już praktycznie nie
posiadają tego:-)- ale czy to ich frustruje?:-) Są przez to pozbawieni
niepotrzebnych emocji- patrzą więc trzeżwo na wiele spraw:

serdecznie pozdrawiam

Chiron