Rozmrażanie lodówki Minsk

1. Data: 2006-06-25 15:17:47

Temat: Rozmrażanie lodówki Minsk
Od: "Franz Maurer" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stałem się szczęśliwym posiadaczem lodówki Minsk 16A. Niestety nie mam do
niej intrukcji obsługi. W środku znajduje się czerwony guzik. Po jego
naciśnięciu lodówka zaczyna się rozmrażać, a po pewnym czasie znowu zaczyna
chłodzić. Mam ją wyłączyć po rozmrożeniu i wysuszyć ? Czy ona jest taka
nowoczesna ;), że sama się do porządku doprowadza? Mogę ją umyć po
rozmrożeniu bez wyciągania wtyczki z prądu ?

2. Data: 2006-06-25 21:05:07

Temat: Re: Rozmrażanie lodówki Minsk
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Franz Maurer napisał(a):
> [...]
> nowoczesna ;), że sama się do porządku doprowadza? Mogę ją umyć po
> rozmrożeniu bez wyciągania wtyczki z prądu ?
Wtyczkę wyjmij koniecznie , lodówkę umyj i niech dobrze wyschnie -
otwarta . Potem zamknij lodówkę i włącz do sieci - będzie
normalnie chłodzić i mrozić . Miałam taką , ale trzeba na ten
czerwony guzik uważać , aby przy wkładaniu lub wyjmowaniu produktów
go niechcący nie wcisnąć , bo mozna miec po kilku godzinach przykrą
niespodziankę , zwłaszcza w upały .

3. Data: 2006-06-27 13:56:18

Od: "Franz Maurer" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Wtyczkę wyjmij koniecznie , lodówkę umyj i niech dobrze wyschnie -

W którym momencie mam wyjąć wtyczkę? Od razu po wciśnięciu czerwonego
guzika?

4. Data: 2006-06-27 16:18:13

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 6/27/2006 3:56 PM, Franz Maurer wrote:
> [...]
>
> Wtyczkę wyjmij koniecznie , lodówkę umyj i niech dobrze wyschnie -
>
> W którym momencie mam wyjąć wtyczkę? Od razu po wciśnięciu czerwonego

Jeśli odłączysz lodówkę od sieci, to nie ma potrzeby wciskania żadnych
czerwonych guzików (co zawsze wiąże się z ryzykiem zrównania z ziemią
połowy Europy). :-) Wydaje mi się, że celem tego pomysłu z przyciskiem
jest rozmrażanie lodówki _bez_ wyłączania z gniazdka, które potrafi być
trudno osiągalne.
A przy okazji - odkryłem kiedyś w jakimś starym Polarze (chyba), że
przypadkowe wciśnięcie tego diabelskiego guzika można było anulować
przez przekręcenie termostatu na 0.

Michał

PS Wstawiaj znaczki cytowania, najlepiej ">". Bez tego wygląda, jakbyś
usiłował nam wmówić, że twój przedpiśca rozmawia sam ze sobą. :-)

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

Szkodniki w drewnie - gdzie gazowanie - ratunku dla mojego kredensu !
mieszkanie na poddaszu - na co zwrócić uwagę?
[opinie] Wkretarka
plomby
Porady w sprawie wanny