Re: Rożno?

1. Data: 2005-11-24 09:02:13

Temat: Re: Rożno?
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dm3v35$gem$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Gdzieś w zakamarkach świadomości widziałam takie urządzenie : szpikulec z
> silniczkiem.Mam elektryczny piekarnik, ale zachciało mi się kurczaka z
> rożna. Jakiś pręt to jeszcze zamocuje ,ale obracanie przy otrieranu
> dzrwiczek bez sensu. Szukałam takiego urządząnka na Allegro, ale brak.Czy
> takie coś istnieje?
> TMK

Istnieje, jeszcze radzieckiej produkcji, ustrojstwo wielkości mikrofali,
można do niego wsadzić całego kurczaka albo 4 szpadki z szaszłykiem. Ja mam
to rożno po przodkach, swoje lata ma, ale ludzie przedziwne rzeczy na
allegro sprzedają, trzeba zaglądać, może w ramach porządków domowych ktoś
takie wystawi do sprzedania, zwłaszcza, jeśli ma piekarnik z rożnem.

pozdrawiam
Basia

2. Data: 2005-11-24 09:04:29

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@o...pl%> napisał(a) w

> Istnieje, jeszcze radzieckiej produkcji, ustrojstwo wielkości mikrofali,

Jakiś Predom w Polsce też takie robił. I - na Teutatesa - ROŻEN!

Ale pytanie było o tylko rożen z silniczkiem. Mnie się wydaje, że to było do
opiekania na wolnym ogniu, a nie w pierkarniku.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
mail: http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ otwarte okna"

3. Data: 2005-11-24 10:50:27

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> napisał
w wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
do
> opiekania na wolnym ogniu, a nie w pierkarniku.

czyli nieco szerzej zrozumialam pytanie;-)

Co do silniczka i rożen to sprytni panowie sami robia takie patenty, moj
teść takie ustrojstwo swojej roboty instaluje na prostokątnym grillu
ogrodowym, ale to raczej letnia rozrywka, zimą to chyba lepiej piec
kurczaka w domu:-)

pozdrawiam
Basia

baranina,peklowanie?albo cos innego?