Re: Rozpoczęła się parada kłamców

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rozpoczęła się parada kłamców
Date: Sat, 7 Jul 2018 16:23:13 +0200

W dniu 07.07.2018 o 16:11, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

e-lekarskie-L-4--29.06-20.07.2018-.pdf

ie-umowy-o-prac-.pdf,

elni-...html

> Uderz w stół a nożyce się odezwą, jak powiada ludowa mądrość. I odzew
> nastąpił błyskawicznie.

Dla wyrobienia sobie własnego osadu w temacie polecam zapoznanie się z
następującymi materiałami, w tym żródłowymi:

1. http://leotar.net/year_2018/dziwne,-piotr-nowak-prac
uje....html
2. http://leotar.net/year_2018/moja-przygoda-ze-spo-dzi
elni-...html
3. http://leotar.net/year_2018/aktualna-sytuacja-w-pdps
-w....html
4. http://leotar.net/year_2018/tajniki-manipulacji-i-ic
h....html
5. http://leotar.net/year_2018/pralnia-spo-dzielni-socj
alnej-pasja--.html
6. http://leotar.net/year_2018/przemoc-psychiczna-i-...
.html
7.
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Doniesien
ie-do-Prokuratury-Rejonowej-na-Prezesa.pdf
8.
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Doniesien
ie-do-Prokuratury-Rejonowej.pdf

LeoTar Gnostyk