Rozpoczęła się parada kłamców

1. Data: 2018-07-07 16:02:03

Temat: Rozpoczęła się parada kłamców
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Data: Sat, 7 Jul 2018 07:18:45 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Krzysztof Leszczyński <k...@g...com>

2. Data: 2018-07-07 16:11:27

Temat: Re: Rozpoczęła się parada kłamców
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2018 o 16:02, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> Data:      Sat, 7 Jul 2018 07:18:45 +0200
> Nadawca:  Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
> Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław

Uderz w stół a nożyce się odezwą, jak powiada ludowa mądrość. I odzew
nastąpił błyskawicznie.

3. Data: 2018-07-07 16:23:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2018 o 16:11, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

Dla wyrobienia sobie własnego osadu w temacie polecam zapoznanie się z
następującymi materiałami, w tym żródłowymi:

1. http://leotar.net/year_2018/dziwne,-piotr-nowak-prac
uje....html
2. http://leotar.net/year_2018/moja-przygoda-ze-spo-dzi
elni-...html
3. http://leotar.net/year_2018/aktualna-sytuacja-w-pdps
-w....html
4. http://leotar.net/year_2018/tajniki-manipulacji-i-ic
h....html
5. http://leotar.net/year_2018/pralnia-spo-dzielni-socj
alnej-pasja--.html
6. http://leotar.net/year_2018/przemoc-psychiczna-i-...
.html
7.
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Doniesien
ie-do-Prokuratury-Rejonowej-na-Prezesa.pdf
8.
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Doniesien
ie-do-Prokuratury-Rejonowej.pdf

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-07-07 17:32:30

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2018 o 14:52, Krzysztof Leszczyński pisze:
> [...]
> odszkodowaniem łącznie.
> Nasze dotyczasowe decyzje wobec Ciebie nie podlegają zmianie.

Drogi Krzysztofie,

"Mylisz się" i naciągasz fakty do tworzonej ad hoc przez siebie tezy o
mojej niepoczytalności ponieważ złapałem Cię wielokrotnie na jawnych
kłamstwach, manipulacji i dążeniu do wywołania totalnego chaosu w
Spółdzielni, by ją w końcu zniszczyć a odpowiedzialność za to zrzucić na
mnie.
Żeby nie bić niepotrzebnie piany wytknę Ci więc tylko Twoje jawne błędy
i nieścisłości, które popełniłeś od 20 czerwca b.r. kiedy to odsunąłeś
mnie od stanowiska pracy.
1. Odsunąłeś mnie 20 czerwca, a nie 19 czerwca jak piszesz w swym
liście-wypowiedzeniu,
2. Otrzymałem skierowanie na badania kontrolne do Medycyny Pracy ale nie
określiłeś w skierowaniu żadnego wymaganego terminu ich
przeprowadzenia.
3. Z powodu innych obowiązków nie mogłem pojechać do Medyka wcześniej
niż 25 czerwca i zostałem zarejestrowany do lekarza Med.Pracy na
27 czerwca b.r.
4. 22 czerwca, kiedy byłem badany przez psychiatrę, dra Kulaszewskiego
nie wiedziałem jeszcze, że lekarz Medycyny Pracy zażąda ode mnie
opinii psychiatry. Dowiedziałem się o tym dopiero wizyty
w Medycynie Pracy w dniu 27 czerwca b.r.
5. Ponieważ z psychiatrą byłem umówiony dopiero na 6 lipca b.r. więc
uzgodniłem pierwszy możliwy termin wizyty w Medycynie Pracy na 10
lipca b.r.
6. Żeby nie utrudniać Ci i tak już trudnej sytuacji 27 czerwca
poprosiłem o zgodę na urlop od 21 czerwca do 24 lipca b.r. Sa to
zaległe dni urlopu za 2017 oraz przysługujący mi urlop za pierwsze 6
miesięcy 2018.
7. W międzyczasie Ty zdecydowałeś się na rozwiązanie siłowe i 29 czerwca
wręczyłeś mi wypowiedzenie umowy o pracę ze skutkiem natychmiastowym.
8. Z bliżej nieznanych mi powodów zrezygnowałeś z wywalenia mnie na
zbity pysk i zdecydowałeś się wykorzystać dra Kulaszewskiego do
wysłania mnie na zwolnienie lekarskie od dnia 29 czerwca do
20 lipca b.r. Myslę że chciałeś go po prostu wciągnąć w swa brudną
gre przeciwko mnie.
Pozostałych Twoich "argumentów" oraz gróżb z szacunku jakim Cię jeszcze
darzę i ze współczucia, które należne jest osobom zagubionym i
wymagającym pomocy, nie skomentuję.

Szczerze oddany i gotów do pomocy wzajemnej
Władysław Tarnawski
LeoTar Gnostyk

LeoTar Gnostyk

Moja przygoda ze Spółdzielnia Socjalną Pasja
Dziwne, Piotr Nowak pracuje w nocy?
Wystarczy nie kraść
Delirium tremens.
Dmuchawce...