Rozrywkowo...

81. Data: 2017-06-18 22:53:04

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 22:41, Nemrod pisze:

> Dla np ciebie będzie sprawiedliwy i surowy, natomiast dla ludzi
> miłujących Go i przestrzegających Jego przykazań będzie
> miłosierny i litościwy.

Natomiast słowo "poczciwy" w języku polskim ma coś w sobie z lekceważenia

82. Data: 2017-06-18 22:56:32

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Jun 2017 21:29:02 +0200
doszła do mnie wiadomość <oi6k9u$gv4$1@node2.news.atman.pl>
od pinokio <p...@n...adres.pl> :

>co jest strasznego w niebycie? Piekło - to dopiero straszne!

Można się przyzwyczaić, jak się będziesz ładnie palił w ogniu
piekielnym, to po pewnym czasie mogą ci pozwolić dokładać węgiel pod
kotły z innymi grzesznikami, dolewać smołę lub poić ich płynnym
ołowiem.
Jak się dobrze spiszesz, to może i karierę zrobisz jako młodszy
kusiciel.
Kwestia umowy z Szatanem jeszcze za życia, konkretne informacje mogę
wysłać na priv.

83. Data: 2017-06-18 22:57:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 22:53:05 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Natomiast słowo "poczciwy" w języku polskim ma coś w sobie z lekceważenia

Żywot człowieka poczciwego - Mikołaj Rey

84. Data: 2017-06-18 22:58:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2017 o 22:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Żywot człowieka poczciwego - Mikołaj Rey

Człowiek może być poczciwy: na przykład poczciwy staruszek, o Bogu tak
nie wypada

85. Data: 2017-06-18 23:02:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 22:58:29 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Człowiek może być poczciwy: na przykład poczciwy staruszek, o Bogu tak
> nie wypada

Jak się porównuje z Jahwe, Allahem... to najlepsze określenie tego dużego
brodatego Staruszka mieszkającego w niebie ;)
https://en.wikipedia.org/wiki/Folk_Catholicism

86. Data: 2017-06-18 23:05:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://en.wikipedia.org/wiki/Folk_saint

87. Data: 2017-06-18 23:06:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Natomiast słowo "poczciwy" w języku polskim ma coś w sobie z lekceważenia

Kiedyś go nie miało.
To ogólny upadek moralny sprawił, że ludzi poczciwych uważa się za
głupszych, niegodnych szacunku, niepełnowartościowych - i to tylko dlatego,
że mają tzw. opory, więc nie walczą z innymi o swoje, nie rozpychają się
łokciami, ustępują z drogi tzw. przebojowym.

88. Data: 2017-06-19 02:03:35

Temat: Re: Rozrywkowo... idealny katolik.
Od: "Robert" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że mają tzw. opory, więc nie walczą z innymi o swoje, nie rozpychają się
> łokciami, ustępują z drogi tzw. przebojowym.

Przykład człowieka niepoczciwego : Rydzyk Maryja - walczy o swoje,
rozpycha się łokciami, nie ustępuje z drogi. Idealny katolik.

89. Data: 2017-06-19 02:16:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <g...@b...pl> wrote:

> Przykład człowieka niepoczciwego : Rydzyk Maryja - walczy o swoje,
> rozpycha się łokciami, nie ustępuje z drogi. Idealny katolik.

Tzn. co ma swojego? O co walczy, rozpychając się i nie ustępując? Sypnij
konkretami, bo gardłować każda swołocz świetnie potrafi. Gorzej z dowodami.

90. Data: 2017-06-19 03:25:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 02:17:15 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Tzn. co ma swojego? O co walczy, rozpychając się i nie ustępując? Sypnij
> konkretami, bo gardłować każda swołocz świetnie potrafi. Gorzej z dowodami.

Przedpiśca nie raczył, to ja odpowiem. O pieniążki z kasy babć emerytek.
Zarąbał też m.in. "nagrodę" z kasy PZU S.A., która poszła w jego ręce zamiast
zostać rozdzielona jako dywidenda wśród akcjonariuszy. Do których to między
innymi ja należę i osoby z mojej rodziny, które nie dałyby temu księdzu ani
grosza.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia