Rozstępy!!! Pomocy!!!

1. Data: 2003-03-05 21:05:22

Temat: Rozstępy!!! Pomocy!!!
Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dlaczego ale pojawiają się w każdym miejscu; na plecach, nogach, o
posladkach i piersiach nie wspominając. Jestem bardzo młoda i chyba juz nie
bedzie mi dane opalac sie na plaży.
Nie mam pojecia co zrobić żeby zakończyć ten ohydny proces. Kremy raczej nie
daja zadnych efektów. Czy lekaż w tym przypadku może mi pomóc?
Proszę o pomoc!!!

2. Data: 2003-03-05 21:24:00

Temat: Re: Rozstępy!!! Pomocy!!!
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> daja zadnych efektów. Czy lekaż w tym przypadku może mi pomóc?

Sa specjalne masci na rozstepy, zapytaj o nie w aptece. A rozstepy pojawiaja
sie, zgaduje, poniewaz przechodzisz okres dojrzewania. Zbyt szybko nabierasz
masy w roznych miejscach i skora nie nadaza :)

/havelock

3. Data: 2003-03-06 01:17:06

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 5 Mar 2003 22:05:22 +0100, Goska <b45opm$l09$1@nemesis.news.tpi.pl>
napisał/a:

> Nie wiem dlaczego ale pojawiają się w każdym miejscu; na plecach, nogach, o
> posladkach i piersiach nie wspominając. Jestem bardzo młoda i chyba juz nie
> bedzie mi dane opalac sie na plaży.

Pewnie byłaś szczupła,ostatnio bardzo przytyłaś,skóra się rozciągnęła i
rezultatem tego są rozstępy.
Mnie się coś takiego zrobiło na brzuchu-jak byłam w 7 m-cu ciąży.To jest
tragedia.

--
Pozdrawiam;
Kaja

4. Data: 2003-03-06 19:35:13

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Havelock" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nabierasz
> masy w roznych miejscach i skora nie nadaza :)

wszelki specyfiki maja zapobiegac rozstepom, a nie usuwac juz istniejace.
niestety. a nawet te kremy sa niewiele warte, jesli sie ma sklonnosc do
rozstepow. mi sie pierwsze zrobily w wieku dojrzewania (13-14 lat) na
piersiach i biodrach, mimo, ze nie byla grupa, ani specjalnie szybko nie
roslam. potem jak mi sie przytylo po latach profilaktycznie zaczelam
smarowac bez rozstepow brzuch. pol roku, rano i wieczorem, z masazem, drogi
krem. i po pol roku sie zrobily:(

gosiu, jesli chcesz wyzbyc sie rozstepow - pojedz choc raz na jakas plaze za
granica - toples opalaja sie staruszki, mlode matki z czerwonymi, swiezymi
rozstepami i osoby otyle i chude. srednio w wakacje widze 2-3 naprawde
zgrabne dzieczyny. reszta ma cialo, ktore mogloby je wprowadzic w kompleksy,
a jednak tak nie jest. taki pobyt za granica uczy dystansu do siebie.
szkoda, ze tak nie ma nad baltykiem...

5. Data: 2003-03-06 21:53:57

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roslam. potem jak mi sie przytylo po latach profilaktycznie zaczelam
> smarowac bez rozstepow brzuch. pol roku, rano i wieczorem, z masazem,

Jest jeden zel, ktory faktycznie dziala i rozstepy po prostu znikaja (w
najgorszym wypadku robia sie bardzo blade). W tej chwili nie pamietam nazwy,
ale poszukam i podesle. AFAIR to nie jest to zel stricte na rozstepy, ale
polecany jest rowniez i na nie. Stay tuned :)

/havelock

6. Data: 2003-03-07 06:01:57

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale poszukam i podesle. AFAIR to nie jest to zel stricte na rozstepy, ale
> polecany jest rowniez i na nie. Stay tuned :)

havelocku - ale jak moze zniknac rozstep, ktory juz jest - przeciezs to jest
peknieta skora! ale mimo wszystko sprobuj sobie przypomniec jego nazwe,
co?:)

7. Data: 2003-03-07 16:55:04

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> havelocku - ale jak moze zniknac rozstep, ktory juz jest - przeciezs to
jest
> peknieta skora! ale mimo wszystko sprobuj sobie przypomniec jego nazwe,
> co?:)

Spoko, spoko, wszystko jest pod kontrola :) Dzialanie sprawdzone i
potwierdzone, glownie na przykladzie kulturystow, ktorzy rozstepy maja
wpisane w 'zawod'. "Lioton 1000", to zel wloskiej produkcji zawierajacy sol
sodowa heparyny (heparyna w formie plynnej stosowana jest np. do leczenia
zatorow zylnych), ktory sluzy do kuracji zmian zachodzacych na skorze, czyli
zapalenia zakrzepowe zyl, stany zapalne zylakow, stluczenia, zapalenia
skory, przerosle blizny i bliznowce i inne takie. Zel dziala najskuteczniej
na swierze rozstepy, ale i ze starymi daje sobie dobrze rade (kuracja trwa
dluzej). Stosuje sie to to smarujac rozstepy trzy razy dziennie
(wmasowywanie). Przewaznie cala kuracja trwa dwa miesiace. Jesli skora
zareaguje zaczerwienieniem, najlepiej zmniejszyc ilosc wmasowywanego zelu,
albo ograniczyc sie do stosowania dwa razy dziennie.
Zel AFAIR nie jest zbyt drogi, kosztuje w granicach 30 zlotych.

/havelock

8. Data: 2003-03-07 17:20:25

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki. Zobaczę co z tego wyniknie.

9. Data: 2003-03-07 21:05:09

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lioton i inne tego typu środki pomagają zmniejszać świeże rozstępy. W każdym
razie nie zaszkodzi. Cena to ok. 16zł.

poczytaj jeszcze to: http://www.wizaz.pl/basia_rozstepy.php

zaniki pamięci
Stulejka