Rozstępy? aaaa POMOCY!

1. Data: 2004-05-25 05:55:16

Temat: Rozstępy? aaaa POMOCY!
Od: "Kimy" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam trrrrochę powyżej 20-tki ;) Mój problem zaczął się ok roku 2000.
Niestety długo wtedy gościłam w różnych szpitalach, na przemian chudłam i
wracałam do normalnej wagi, brałam serie 40 zastrzczyków. Wychodząc ze
szpitala nie zauważyłam rozstępów na skórze.
Sądze, że głównym powodem rozstępów (teraz bardzo widocznych na pośladkach i
boku ód) były te zastrzyki w pośladki i ciągłe wahanie wagi.

Od tamtego czasu mniej więcej 1-2 rocznie jestem w szpitalu. Moja normalna
wago to ok 50 kg, a wychodząc po trzech dniach za szpitala ważę o 5-6 kg
mniej... aaaaaaaaa
Po czym oczywiście staram się wrócić do normalnej wagi.

Jestem osobą szczupłą, nie mam raczej innych skaz na moim ciele. :)

Proszę o pomoc!
Czy da się z tym walczyć?
Czy może jakieś masaże pośladków pomogą :P (miło by było hihii)
A kremy? Kupiłam pierwszy raz taki pare miesięcy temu - Fissan - po trzech
dniach dostałam wysypki (jak ktoś go chce- chętnie odstąpię- był dość drogi,
a umnie leży w szafce)

z góry dziękuję za pomoc!

--
pozdrawiam,
Kimy

2. Data: 2004-05-25 07:32:12

Temat: Re: Rozstępy? aaaa POMOCY!
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik >
> Jestem osobą szczupłą, nie mam raczej innych skaz na moim ciele. :)
>
>znam ten ból ,ja tez jestem chudzielcem i mam rozstepy tylko dlatego ze w
ciazy przytyłam 6 kg.
widocznie nasz skóra jest bardzo wrazliwa ,niestety nie pozbedzimey sie
rozstepów ,chyba ze laserem (koszt wysoki) ,nalezy pilnowac wagi i nawilzac
,natłuszczac skóre,spotr,masaze pomoga zacvhowac skóre w dobrej kondycji
jednak pojawianie sie rozstepów jest tez genetyczne .
pzdr,
p.

3. Data: 2004-05-25 20:19:26

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moża pozbyc sie roztępów laseresm? jak to dziła ? i jaki koszt?

Wytrysk a przetrzymywanie moczu
bez tlenu - ile ?
Mam watpliwosci czy lekarz dobrze dobral okulary
Egzamin z rodzinnej
Martwy zab czy mozna wybielic?