Rozszczep wargi i podniebienia

1. Data: 2001-10-16 14:22:25

Temat: Rozszczep wargi i podniebienia
Od: "Compan" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra wiadomosc to ta, ze urodzila mi sie dzis coreczka,
a zla, ze ma jednostronny rozszczep wargi i podniebienia.
Dostaniemy oczywiscie skierowanie do AM w Gdansku.

Probuje sie jak najwiecej dowiedziec przed wizyta w poradni.
Czytalem, ze operacje robi sie juz w wieku ok. 3 m-cy i
ze beda problemy z uzebieniem i mowa.

Czy ktos moze cos doradzic czy pokierowac?

Pozdrowienia,
Compan

2. Data: 2001-10-16 15:53:47

Temat: Re: Rozszczep wargi i podniebienia
Od: "bud36" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Compan" <c...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czytalem, ze operacje robi sie juz w wieku ok. 3 m-cy i
> ze beda problemy z uzebieniem i mowa.
>
> Czy ktos moze cos doradzic czy pokierowac?

Moj syn mial rozszczep tylko wargi i mial robiony zabieg gdy mial 9
miesiecy.
Bylo i jest OK. Teraz syn ma 11 lat

3. Data: 2001-10-17 00:06:07

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Compan" <c...@u...pl> napisał w wiadomości

Mojej siostrzenicy córeczka miała rozszczep podniebienia...Robili jej
oprację przez uszy w Instytucie Matki i Dziecka w W-wie...Mówi normalnie
i w ogóle jest śliczna :-)

Pozdrawiam, Kaja
--
*Myśli są wolne od cła; myśl jest swobodna*

półpasiec
Może komuś się przyda ....
Dermatolog - Wawa
Stanowisko środowisk wobec eutanazji- pyt.
slinianka?