Roztępy

1. Data: 2004-04-13 19:39:57

Temat: Roztępy
Od: "Micek" <m...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio zauwazylem ze zrobily mi sie na plech roztepy. Wiec pytam jak to
leczyc, czym smarowac, jakies rady ?? Bo jak poszedlem do lekarza to
powiedzial mi ze mam schudnac.. :|. Nie wiem co robic...

--
Pozdro dzieki za odp.

2. Data: 2004-04-13 20:49:05

Temat: Re: Roztępy
Od: "KULTART" <KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ćwiczysz np a siłowni?

--
West McLaren Mercedes

3. Data: 2004-04-13 21:26:24

Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozstepy juz nie zejda w 100% :(( tez mam na plecach, a dokladnie na dolnej
czesci. Smarowalam jakimis mazidlami, cwiczylam nio i nic..:( niektore kremy
powoduja rozjasnienie skory w miejscu gdzie sie smaruje, wiec troszke mniej
widac.
Ja nie mam rozstepow z powodu nadwagi, ale moze w innych przypadkach
rozsteoy zachowuja sie inaczej, wiec nie trac nadziei:)

4. Data: 2004-04-13 21:43:25

Od: "Micek" <m...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta ale mysle ze nie od tego...bo brzuszek tez mam...;)

5. Data: 2004-04-13 21:44:08

Od: "Micek" <m...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslisz ze ze jakis dobry dermatolog prwatnie by cos przypisal??;)

6. Data: 2004-04-13 22:08:01

Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle, ze by cos przepisal. Aczkolwiek nie wiem jak wygladaja efekty po
leczeniu dermatologicznym poniewaz sama probowalam z tego wybrnac kupujac
kremy masci itd. w drogeriach. Moze warto sprobowc. Chocazby nawet zeby
rozstepy byly mniej widoczne.

Jaskra
usunąłem kleszcza..ale swędzi. co robic? ? ?
jaka roznica miedzy wymazem z pochwy a wymazem z szyjki macicy
kolano i smarowanie
Re:Dermatologia