Rozwolnienie po tłuszczu.

1. Data: 2004-02-25 17:26:33

Temat: Rozwolnienie po tłuszczu.
Od: "Ola W." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Mam pytanie, mój narzeczony po zjedzeniu bardzo tłustego posiłku ( wędzona
makrela, duszone żeberka, ostatnio faworki )natychmiast musi skorzystać z
toalety w celu załatwienia grubszej sprawy( niestety zupełnie płynnej, w
kolorze jesiennego liścia dębu.)
Jest to kłopotliwe szczególnie w sytuacji kiedy przyjmujemy przyjaciół.
Czym może być spowodowana ta dolegliwość.
Pragnę nadmienić, że do tej pory nie skarżył się na żadne dolegliwości
gastryczne.

Pozdrawiam i liczę na pomoc
Ola

2. Data: 2004-02-25 18:51:00

Temat: Re: Rozwolnienie po tłuszczu.
Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ola W." <p...@w...pl> wrote in message
> Witam serdecznie,

Witam

> [...]
> makrela, duszone żeberka, ostatnio faworki )natychmiast musi skorzystać z
> toalety w celu załatwienia grubszej sprawy( niestety zupełnie płynnej,

Moze problemy z trzustka?? Proponuje sprobowac enzymow trzustkowych -
Panzytrat albo Kreon 25tys z jedna kapsulke do posilku. Oczywiscie wskazana
takze konsultacja z lekarzem...

Pozdr
i zycze zdrowia :)
Tomek

3. Data: 2004-02-25 19:20:01

Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze zrobic proby watrobowe ?

ASPAT ALAT Bilirubinka

Simonto

4. Data: 2004-02-26 11:01:31

Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze zrobic proby watrobowe ?

... i przyjrzeć się pęcherzykowi żółciowemu - USG na obecność
złogów/kamieni. Jeśli "tłuste" jedzenie jest tylko okazjonalne to organizm
może mieć za mało żółci do zemulgownia tłuszczy - kał jest wtedy wyraźnie
jasny i rzadkiej konsystencji :-))).

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to od ponad 4-rech lat ćwiczy wątrobę w
produkcji żółci ;-))) )

przed operacją
ile wyplaca ZUS za 1% uszerbku na zdrowiu?
Okulista+badanie+prawo jazdy
most porcelanowy
rezonans magnetyczny