Rude kociska - xxx

1. Data: 2003-01-29 10:44:53

Temat: Rude kociska - xxx
Od: " ewaa76" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja dalej będę was molestować. Czy ktoś ma schemat do haftu rude kociska ?
Zdobyłam opis a nie mam schematu :(((. Czy coś się stało ze stroną
www.didi.prv.pl ? Tam kiedys widziałm, a nie mogę się na nią dostać.
Bo wiecie co, szukałam krajobrazów, dzięi waszej pomocy mam kilka, ale jakoś
specjalnie mnie nie zauraczają, a to tyle pracy, że chciałoby się zrobić coś
szczególnego. Mam program do zamiany zdjęć na haft, ale jakoś nie mam wprawy
i mam problem z kolorami i wogóle. Licze na waszą pomoc. Ewa

1. Data: 2003-01-29 17:42:42

Temat: Re: Rude kociska - xxx
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
U mnie pisze, ze taka stronka nie istnieje :((((((((((((((((((

Pozdrawiam cieplo

drzewko

1. Data: 2003-01-29 19:05:56

Temat: OT .....kociska
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze "zwierzakowej" grupki dyskusyjnej hihihi:

JAK ZAAPLIKOWAC KOTU TABLETKĘ
> -------------------------------
1. Weź kota na ręce i otocz go lewym ramieniem tak, jak się trzyma
niemowlę. Umieść palec wskazujący i kciuk prawej ręki po obu stronach pyska
i naciśnij lekko trzymając tabletkę w pozostałych palcach prawej ręki. Gdy
kot otworzy pysk wpuść tabletkę, pozwól kotu zamknąć pysk i przełknąć.

2. Podnieś tabletkę z podłogi i wyciągnij kota spod tapczanu. Ponownie
otocz kota lewym ramieniem i powtórz cały proces jeszcze raz.

3. Wyciągnij kota z sypialni i wyrzuć rozmamłaną już tabletkę.

4. Wyjmij nową tabletkę z opakowania, otocz kota lewym ramieniem
jednocześnie trzymając lewą ręką wierzgające tylne nogi.
Rozewrzyj pysk kota i palcem wskazującym prawej ręki wepchnij tabletkę tak
głęboko jak się da. Przytrzymaj kotu zamknięty pysk i policz do dziesięciu.

5. Wyciągnij tabletkę z akwarium a kota z garderoby. Zawołaj żonę do
pomocy.

6. Przyduś kota do podłogi klinując go miedzy kolanami jednocześnie
trzymając wierzgające przednie i tylnie łapy. Nie zwracaj uwagi na niskie
warczące odgłosy wydawane w tym czasie przez kota.
Niech żona przytrzyma głowę kota jednocześnie wpychając mu drewniana linijkę
miedzy zęby. Następnie wsuń tabletkę wzdłuż linijki miedzy rozwarte zęby i
intensywnie pogłaszcz kota po gardle co skłoni go do przełknięcia.

7. Wyciągnij kota siedzącego na karniszach i rozpakuj nowa tabletkę. Zanotuj
sobie, żeby wymienić firanki. Pozbieraj kawałki porcelany z potłuczonej
wazy, możesz je posklejać później.

8. Owiń kota w ręcznik kąpielowy, a następnie niech żona położy się na kocie
tak, żeby tylko jego głowa wystawała spod jej pachy. Umieść tabletkę w
środku plastikowej rurki do napojów. Przy pomocy
ołówka otwórz kotu pysk i wcisnąwszy rurkę miedzy rozwarte zęby mocno
wdmuchnij tabletkę do środka.

9. Sprawdź na opakowaniu, czy tabletki nie są szkodliwe dla ludzi, a
następnie wypij jedna butelkę piwa żeby pozbyć się nieprzyjemnego smaku w
ustach. zabandażuj żonie rozdrapane ramie, a następnie przy pomocy cieplej
wody z mydłem usuń plamy krwi z dywanu.

10. Przynieś kota z altanki sąsiada. Rozpakuj następna tabletkę. Przygotuj
następna butelkę piwa. Umieść kota w drzwiczkach od kredensu tak, żeby przez
szczelinę wystawała tylko jego głowa.
Rozewrzyj mu pysk łyżeczka od herbaty i przy pomocy gumki "recepturki"
strzel tabletka miedzy rozwarte zeby.

11. Przynieś śrubokręt i przykręć wyrwane zawiasy z drzwiczek na swoje
miejsce. Wypij piwo. Weź butelkę wódki. Nalej do kieliszka i wypij.
Przyłóż zimny kompres do policzka i sprawdź, kiedy ostatnio byłeś
szczepiony na tężec. Przemyj policzek wódka w celu zdezynfekowania rany i
wypij kolejny kieliszek aby ukoić ból. Podartą koszule możesz już wyrzucić.

12. Zadzwoń po straż pożarna, żeby ściągnęli tego pier... kota z drzewa.
Przeproś sąsiada, który wjechał samochodem w plot próbując ominąć kota
przebiegającego przez ulice. Wyjmij kolejna tabletkę z opakowania.

13. Skrępuj tego drania przy pomocy sznurka od bielizny związując razem
przednie i tylnie łapy, a następnie przywiąż go do nogi do stołu. Weź grube
skórzane rękawice ogrodnicze. Wciśnij tabletkę kotu do gardła popychając
dużym kawałkiem polędwicy wieprzowej. Już nie musisz być delikatny.
Przytrzymaj głowę kota pionowo i wlej mu dwie szklanki wody wprost do gardła
żeby spłukać tabletkę.

14. Wypij pozostała wódkę z butelki. Pozwól żonie zawieźć się na pogotowie.
Siedź spokojnie, żeby doktor mógł zaszyć ci ramie i wyjąc resztki tabletki z
oka. Po drodze do domu wstąp do sklepu meblowego i kup
nowy stół.

15. Zadzwoń do schroniska dla zwierząt, żeby zabrali tegomutanta z piekła
rodem i sprawdź, czy w pobliskim sklepie zoologicznym nie maja chomików.

JAK ZAAPLIKOWAC PSU TABLETKE

1. Zawiń tabletkę w plaster szynki i zawołaj psa.

1. Data: 2003-02-03 07:34:20

Od: " " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko podnoszę do góry.

sporo nowych